Gå til innhold

Hva gjør dere utenom raids?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ikke har annet å gjøre så gjør jeg noen hc's, bg's og camper byer.

Og om det blir for kjedelig så camper jeg IF eller utenfor Ulduar mens jeg venter til noen kommer så thunderfucker jeg dem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uttafor raid tid er det for det meste daily quests det går i, penger, penger og mer penger.

Ellers liker jeg å høre på musikk for å slappe av, dette selvfølgelig uten wow ;)

Skrevet

De som bare raider rekker jo ikke dailies ;)

Enten så har de spart seg opp noen grunker iløpet av WoW-karrieren, eller kanskje de gjør litt questing på off-days :O

Skrevet

jau som de sier her, jeg har hatt en del liggende :) og bruker ikke mye gold på repairs, er vel kun gems/enchants som koster en del for min del.

Skrevet (endret)

Jeg starta en rogue alt fordi rogues ligger alltid på toppen av dps i raids. Er lvl 24 nå

Endret av N*
Skrevet

varierer mye. Nå i det siste har jeg kjørt stratholme og ubrs soloruns for mounten og enchanting mats (driver å levler enchanting).

Men ellers blir det å henge i orgrimmer og tjene litt gold på ah.

Skrevet

Gjør dailys, noen heroics, utforsker (for hyggens skyld -ikke for achievements).. blitt mye Wintergrasp i det siste også :p Når jeg ikke føler for å gjøre noe konstruktivt så soser jeg mye rundt i Darkmoon Faire, hvis de er i nærheten. Ellers drar jeg til lolshire med en av horde charene og ler av folk jeg kjenner. :-p

Skrevet

Levler alts, gearer opp alts eller PvP-er som regel. Har begynt å skippe å gjøre dailies fullstendig, tjener mye bedre på 30min farming enn det jeg gjør på dailies.

Skrevet
Dere som ikke gjør annet enn å raide, hvordan tjener dere penger til repairs osv? Alts?

De som bare raider er forhåpentligvis gode nok til å cleare Naxx uten wipes og uten andre utgifter en repairs, noe som til slutt blir en fin slump penger. :)

Skrevet
Den dragen har sykt liten drop rate da.. Kommer aldri til å få den. Droppet dog min første gang i UP, men tapte selvfølgelig med en 13 roll.

Jeg har den! :w00t:

Fikk den i en random gruppe, hadde ufattelig flaks min vinner roll var på hele meg 45! Jeg var den eneste som ikke hadde epic flying :p Haha XD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...