JuC1y Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Hei, vi har avslutting (10.klasse) Skal lage en video, med masse bilder fra 1-10 også har jeg lyst til at den første delen skal være trist... da trenger jeg triste sanger, kjempe triste som får tårene til å renne ... men jeg klarer ikke å finne noe som helst og andre del er hvor da alt er bra, ordentlig happy musikk håper noen av dere kan hjelpe meg
Ethernet Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Kjæresten min spurte meg senest i går om jeg kunne laste ned "to sanger han gutten synger" fra Twilight, for de var visst kjempe triste. Har ingen anelse om hvilke ho mener though, kanskje du gjør
grovetussen Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Sigur Rós fra Island har mye trist men samtidig fin musikk. F.eks denne: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube
daruu Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Skoleavslutning og "thats what friends are for" er vel en mye brukt kombo
Timster Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Personlig synes jeg Enya - Only Time passer utmerket til slike "se tilbake" klipp med bilder osv. Den er kanskje litt brukt opp men den er fortsatt fin til slikt:)
:utakt Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 (endret) Jan Garbarek? http://www.youtube.com/watch?v=_D4LtzZACek Eller Samuel Barbers Adagio for Strings, men det blir kanskje litt i overkant... Endret 13. juni 2009 av JLa
Superdan Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Jeg liker denne da, men det kan ha med at jeg er gammel hardcore MGS fan Justin Nozuka - Save Him Se filmen hos Youtube
VarCon Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Evanescence - My immortal er jo relativt trist, men passer dog ikke helt til din situasjon.
Hrodebert Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Stenger denne tråden I henhold til refererte lenke(-r). Det finnes allerede en (eller flere) aktive tråder om denne tematikken. Brukere oppfordres til å forsette der. Anbefaler trådstarter og andre interesserte tråden(-e): Noen triste sanger? I så måte. Husk å bruke, søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".
Anbefalte innlegg