Gå til innhold

"Ed Hardy/Christian Audigier"-ish jobbebukse?


Anbefalte innlegg

Jeg har drevet og søkt litt rundt på internett etter en joggebukse med litt "design" på. Ed Hardy og Christian Audigier er to merker jeg veit er flinke til å lage spesielle bukser (og klær generelt), men har ikke sett noen joggedresser derfra enda. Om det er merkeklær eller ikke bryr jeg meg ikke om egentlig, men veit bare at de to er flinke til å designe i en stil jeg liker. Men joggebukser er det dårlig med! Noen som veit om noen andre merker som kanskje har litt "pimpa" joggebukser? Trenger ikke nødvendigvis å være til å jogge i, syns joggebukser er deilig å gå i til vanlig og :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I og med at alle er forskjellige så må man regne med at noen folk syns det er harry å gå i sånne klær. På samme måten syns kanskje vi "harry" folk at det ser.. tja.. du ser "fattig" ut i klær uten noen form for mønster eller merker.

 

Haha, nå må jeg le. Syns du virkelig at en person som går med plaine klær ser FATTIG ut?:p For å ta et kjapt eksempel, syns du denne personen ser fattig ut? http://1.bp.blogspot.com/_qjpwnPW4c1o/SGiH...noRicciweb1.jpg

 

Asså, det der er en dress...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...