Jump to content
Sign in to follow this  
DrErling

*haster* Mulig å boote fra usb-floppy?

Recommended Posts

Som topic sier.

Har en "boks", som er pc bassert, men som kun har LAN og usb tilkoblinger. Jeg skulle ha fått den til å boote fra en oppstartsdiskett, eller hvertfall satt igang ghost, for å reinstallere C: på den.

Går det ann å boote fra en usb-floppy?

DrErling

Godt at du skriver *haster*. Da forter alle de som er på harware seg å svare akkurat deg med en gang :p Hadde du ikke skrevet det hadde de bare tenkt "ja ja.... Det kan nok vente til neste uke" Oxo hadde de svart da isteden :lol:

Hvis bios støtter det og usb enheten støtter det så går det, har du cdrom kan ghost boote fra cd.

Ellers kan du boote fra lan, hvordan vet jeg ikke men da må nettverkskort støtte dette

Godt at du skriver *haster*. Da forter alle de som er på harware seg å svare akkurat deg med en gang :p Hadde du ikke skrevet det hadde de bare tenkt "ja ja.... Det kan nok vente til neste uke" Oxo hadde de svart da isteden :lol:

Morroklumpen! Ok, jeg vurderte en liten stund om det var teit å skrive *haster*, men jeg dvelte ikke enormt over det får å si det sånn. Jeg vet at jeg selv, hvis resten av posten virket oppriktig seriøs at jeg hadde svart en *haster* post først.

Denne "boksen" som jeg snakker om er en temmelig viktig boks, som raskest mulig må opp å gå igjen, etter at en bruker slettet en del ting han ikke skulle slettet...

DrErling

Morroklumpen! Ok, jeg vurderte en liten stund om det var teit å skrive *haster*, men jeg dvelte ikke enormt over det får å si det sånn. Jeg vet at jeg selv, hvis resten av posten virket oppriktig seriøs at jeg hadde svart en *haster* post først.

Denne "boksen" som jeg snakker om er en temmelig viktig boks, som raskest mulig må opp å gå igjen, etter at en bruker slettet en del ting han ikke skulle slettet...

DrErling

Du tok ihvertfall humoren i det. Var ikke ment som kritikk. Mere som en spøk. Ikke så mange sure miner håper jeg :roll:

Du tok ihvertfall humoren i det. Var ikke ment som kritikk. Mere som en spøk. Ikke så mange sure miner håper jeg :roll:

Det er sjelden jeg blir sur! :yes:

Var din kommentar nødvendig? Herregud..... Ikke la folk få skvære opp om ting. Det er jo virkelig ille. Skjerp deg! Du er da vel ikke noen gud her :evil: