Gå til innhold

Denne mobilen har Windows XP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel eneste alternativet da, så vidt jeg vet er det vel ingen andre som lager x86 kompatibelt? Er vel for mange lisenser og avtaler rundt x86 i dag for at noen andre vil blande seg.

vel du har den gjengen her:

http://www.xcore86.com/

 

har lest om en produsent som planlegger netbook basert på cpuen, og den skal kunne kjøre på 8xAA batterier ;)

 

ikke det, intel har sagt at neste runde med atom vil ha en hviletilstand som er 50 ganger mer effektiv den eksisterende...

 

så det kan være dem legger opp til å bruke den generasjonen atom når den når markedet.

 

pokker og, intel selv dreiv jo å snakket om smartphones i samme åndedrag som atom under computex...

Lenke til kommentar

Etter å ha gått til kilden, av kilden, av kilden, av kilden, eller kanskje ett par ledd mer fra eller till fant jeg dette om telefonen:

 

"A Chinese company called In Technology Group unveiled the world's first (and possibly last) cell phone that runs Microsoft Windows XP. Called the xpPhone, the device runs on a customized AMD chip. It has a slide-out QWERTY keyboard, a 120 GB hard drive, 4.8-inch LCD and supports Wi-Fi, WiMax and GPS."

 

(Sakset fra: http://www.therawfeed.com/2009/06/new-chin...windows-xp.html -som forøvrig viser til http://www.pcworld.com/article/166170/ )

 

 

Litt interessant at den kjører på en AMD og ikke intel/atom eller liknende.

Lenke til kommentar

@Hobgoblin:

Sikker på det? de har tydeligvis utviklet noen produkter som de har fått priser for i år, om du ser på linken/websiden. Så med mindre de gikk konkurs de siste ukene, eller kanskje måneden, så ser det ut som om de fortsatt lever, om enn kanskje på randen av stupet?

Lenke til kommentar

èn liten skrivefeil i teksten og produktet er useriøst?

 

Jeg vil nå si at der er overraskende få skrivefeil i teksten jeg, det er nå ikke så uvanlig at kineserene både formulerer feil og stokker om på bokstavene når de skal skrive engelsk. Hvem har nå ikke sett eksempler på latterlige skrivefeil i engelsk tekst på produkter produsert i Kina?

Lenke til kommentar
èn liten skrivefeil i teksten og produktet er useriøst?

Spørsmålet er hvorfor et kinesisk firma som ikke leser korrektur skal klare dette før alle andre etablerte produsenter her i verden.

 

Si ifra når den er på markedet og vis meg noen live-bilder så skal jeg vurdere å bli imponert.

Lenke til kommentar
Oioi, hvor diger er den egentlig? 500 gram?
400 gram

Gjetningen min var ikke så forferdelig langt unna. :)

 

hmm, eneste cpu fra amd som jeg kommer på er geode, men den er vel forlengst ute av produksjon?

AMD Geode er så vidt jeg vet fortsatt i produksjon. Den typen nisje-prosessorer har som regel veldig lange liv. XP vil nok gå rimelig tregt på en sånn.

Lenke til kommentar
èn liten skrivefeil i teksten og produktet er useriøst?

Spørsmålet er hvorfor et kinesisk firma som ikke leser korrektur skal klare dette før alle andre etablerte produsenter her i verden.

 

Si ifra når den er på markedet og vis meg noen live-bilder så skal jeg vurdere å bli imponert.

Det blir nå straks verre når feilen blir å finne langt inne i kretsene i en CPU. Spesiellt hvis denne når ut til markedet før det blir oppdaget. :new_woot:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...