Gå til innhold

Nokia N97 - Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Edit: Dette var til dotmp3

 

Lagrer du meldingene din på telefonminnet (C:), eller på internminnet (E:)? Hvis du bruker sistnevnte, så kan du prøve å koble telefonen din til PCen og velg "Masselagring" i stedet for "PC Suite". Når du så kobler fra telefonen igjen, sjekk om internminnet fortsatt er valgt som lagringssted for dine meldinger...

Endret av Bradbury
Lenke til kommentar

På min diamond når du skulle ringe så trykket du ring å tall tastatur kom opp, så gikk vært tall for bokstaver også, så søkte den i telefonboken samtidig som du skreiv.. både på nummer og navn.

 

Dette var genialt hvis du ringte mye til mange forskjellige.

 

Noen måte å få dette til på n97?

Synes det er litt tungvindt å må inn i telefonboken å bla vær gang....

 

gode forslag?

Lenke til kommentar
På min diamond når du skulle ringe så trykket du ring å tall tastatur kom opp, så gikk vært tall for bokstaver også, så søkte den i telefonboken samtidig som du skreiv.. både på nummer og navn.

 

Dette var genialt hvis du ringte mye til mange forskjellige.

 

Noen måte å få dette til på n97?

Synes det er litt tungvindt å må inn i telefonboken å bla vær gang....

 

gode forslag?

Hvis du går inn i telefonboken så søkes det på navn samtidig som du skriver.

Lenke til kommentar
På min diamond når du skulle ringe så trykket du ring å tall tastatur kom opp, så gikk vært tall for bokstaver også, så søkte den i telefonboken samtidig som du skreiv.. både på nummer og navn.

 

Dette var genialt hvis du ringte mye til mange forskjellige.

 

Noen måte å få dette til på n97?

Synes det er litt tungvindt å må inn i telefonboken å bla vær gang....

 

gode forslag?

??

Lenke til kommentar
På min diamond når du skulle ringe så trykket du ring å tall tastatur kom opp, så gikk vært tall for bokstaver også, så søkte den i telefonboken samtidig som du skreiv.. både på nummer og navn.

 

Dette var genialt hvis du ringte mye til mange forskjellige.

 

Noen måte å få dette til på n97?

Synes det er litt tungvindt å må inn i telefonboken å bla vær gang....

 

gode forslag?

Hvis du går inn i telefonboken så søkes det på navn samtidig som du skriver.

 

spennende at det kommer opp et bokstav tastatur som dekker 95% av hele skjermen.. så er ikke akkurat nyttig...

Lenke til kommentar
spennende at det kommer opp et bokstav tastatur som dekker 95% av hele skjermen.. så er ikke akkurat nyttig...

Har du i det hele tatt testet denne påstanden?!

Det er riktig at det første skjermbildet du får opp dekker nesten hele skjermen, men etterhvet som du taster inn navnet på de du søker så avdekkes jo søke-treffene i tlf-listen din...

Lenke til kommentar

:)

Testa litt mer sjøl nå.

Kobla telefonen til TVen, begynte å lade før jeg rakk å velge noen modus. Valgte uansett filoverføring, så kom innholdet mitt opp. Genial måte for å se bildene på TVen :) Hadde ikke tenkt på det.

Prøvde også å koble til Wii'en min, og lada med en gang før jeg kunne velge noen modus.

 

Jeg må ha vært uheldig på jobben, for der kobla jeg telefonen til en kollega sin PC, alt som skjedde var at jeg kunne velge modus, men ingen lading. Må ha vært uflaks med valg av port.

Grunnen til at jeg kom inn på spm btw, var en annen kollega som har N97 fortalte meg at han bare fikk lada hvis han hadde PCSuite installert. Men da må jeg nesten tru at det er noe rart med telefonen hans, og ikke en "designfeil".

Lenke til kommentar
spennende at det kommer opp et bokstav tastatur som dekker 95% av hele skjermen.. så er ikke akkurat nyttig...

Har du i det hele tatt testet denne påstanden?!

Det er riktig at det første skjermbildet du får opp dekker nesten hele skjermen, men etterhvet som du taster inn navnet på de du søker så avdekkes jo søke-treffene i tlf-listen din...

 

Sant at dette blir bedre desto flere bokstaver.

Men likte nå forsatt løsningen til HTC på akkurat dette.

Trykk ring, få opp talltastatur og begynn å skrive som det var et mobiltastatur i forhold til bokstaver å så kommer kontaktene opp etter søk.

Trengte liksom ikke å åpne ring, trykke telefonbok ( som i seg selv vil åpne et program til som du må avslutte etter på ).

Lenke til kommentar

Kjøpte N97 mini. Med nettleser hadde jeg regnet med å se nett-TV på mobiltelefonen. Men det

fungerer ikke. NRK streamer i Windows Media-format eller Silverlight. N97

skal angivelig støtte WMV, men det fungerer i alle fall ikke på denne

tjenesten.

 

TV2s nett-TV fungerer heller ikke. Hva som er årsaken vet jeg ikke.

 

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...