Gå til innhold

Nokia N97 - Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter at jeg innstallerte Windows 7 på pcen får jeg ikke lenger synkronisert kalenderen fra pcen med mobilen. Dette er jo ene og alene fordi "windows kalender" er fjernet av en eller annen grunn. Og Ovi Suite nekter å synkronisere med noe annet enn Windows Kalender og Outlook.. Outlook har jeg ikke. Lastet ned Windows Live Mail Calendar, men det fikset ikke biffen..

 

Noen tips? Savner kalenderen min!

Lenke til kommentar
Hvordan merker dere når ikke GPS'n fungerer som den skal? Synes min er treg uten A-gps, men når jeg slår den på er den ganske rask.

Mister signal f.eks.. eller som min er.. tar plutselig å kjører motsatt vei, eller tror at den er på en sidevei.. og ikke finner veien tilbake til hovedveien :p

Lenke til kommentar
Hvordan merker dere når ikke GPS'n fungerer som den skal? Synes min er treg uten A-gps, men når jeg slår den på er den ganske rask.

Mister signal f.eks.. eller som min er.. tar plutselig å kjører motsatt vei, eller tror at den er på en sidevei.. og ikke finner veien tilbake til hovedveien :p

Navigasjonsdama skriker "Mistet gps signal!" annenhvert minutt når man er ute og kjører. Du legger merke til det hvis det ikke funker.

Lenke til kommentar
.snipp. Se hva som skjedde med menyen i går.

 

er ikke det der en innstilling da? skriftstørrelse eller noe?

 

Vet at jeg har trykket på en innstilling for å få ikonene mindre. Men jeg husker ikke hvor i menyen den innstillingen er nå. For trøtt! Men helst sikker på at jeg har kunnet endre størrelse på ikoner.

 

Hvordan merker dere når ikke GPS'n fungerer som den skal? Synes min er treg uten A-gps, men når jeg slår den på er den ganske rask.

Mister signal f.eks.. eller som min er.. tar plutselig å kjører motsatt vei, eller tror at den er på en sidevei.. og ikke finner veien tilbake til hovedveien :p

Navigasjonsdama skriker "Mistet gps signal!" annenhvert minutt når man er ute og kjører. Du legger merke til det hvis det ikke funker.

 

Ok. Bruker ikke så mye gps. Men tror at jeg har vært borti det samme. Er dette grunn til å levere den inn til service?

Lenke til kommentar
.snipp. Se hva som skjedde med menyen i går.

 

er ikke det der en innstilling da? skriftstørrelse eller noe?

 

Vet at jeg har trykket på en innstilling for å få ikonene mindre. Men jeg husker ikke hvor i menyen den innstillingen er nå. For trøtt! Men helst sikker på at jeg har kunnet endre størrelse på ikoner.

 

Hvordan merker dere når ikke GPS'n fungerer som den skal? Synes min er treg uten A-gps, men når jeg slår den på er den ganske rask.

Mister signal f.eks.. eller som min er.. tar plutselig å kjører motsatt vei, eller tror at den er på en sidevei.. og ikke finner veien tilbake til hovedveien :p

Navigasjonsdama skriker "Mistet gps signal!" annenhvert minutt når man er ute og kjører. Du legger merke til det hvis det ikke funker.

 

Ok. Bruker ikke så mye gps. Men tror at jeg har vært borti det samme. Er dette grunn til å levere den inn til service?

Telefonen er tilnærmet ubrukelig å navigere med før den har blitt fikset. Tror det var noe med valg av plastmateriale rundt antenna eller noe. Mulig jeg husker feil. Det er ihvertfall noe mange har fått byttet på garantien. Sammen med linsedekselproblemet. Har planer om å få den reparert snart selv, men verkstedene i mitt område sier at det er stor mangel på deler for tiden, og jeg orker ikke å sende telefonen til Oslo i flere uker.

Lenke til kommentar
Finnes det noe info om intregeringen av skype som vi va lovt i q3? Er d bekreftet at d ikke kommer? Er d bekreftet at d kommer? Finnes d noen info og eller rykter fra Nokia eller noen andre om dette?

Tror ikke det kommer allikevel. Er faktisk litt skuffet, men hei, på en annen side har du jo fring som nettopp lanserte sitt nye versjon med skype video calls. Noen har opplevd noe bugs da, noe med at du ikke får fram bilder når man ringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...