Gå til innhold

Nokia N97 - Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg vurderer litt å kjøpe meg en N97, men sliter litt med å finne ut hvilken applications som faktisk finnes. Vet dere om noen greie oversikter på nettet? OVI hadde ikke så godt utvalg synes jeg

 

"Må ha"-applications:

-Timer(tidsur, nedtelling)

 

 

"Kjekt å ha"-applications

-Lommelykt, bruke flashlyset

-Decibelmåler, slik som iphone

-Bibel

-Mulighet til å fjernstyre pcen, feks i powerpoint

 

På programmet som følger med, går det an å laste inn sms'er, og lagre dem på datamaskinen?

Har den plass til mange sms'er

 

Er det også muligheter for å få "notater" på "skrivebordet", slik at en kan skrive beskjeder der?

Lenke til kommentar
Jeg får ikke spilt av vidoene på VG sin side lengre etter oppdateringen. Andre som ikke får til dette?

Har samme problem og trur VG no brukar filformatet 3gp som ikkje vert støtta i videospelaren. 3gp er vel Iphone sitt format, eller? Det er sikkert muleg å spele av desse med andre nettlesarar eller videospelarar. Fint om nokon som har erfaring med det kan leggje ut nokre tips.

Lenke til kommentar
Jeg får ikke til å oppdatere til den nyeste firmwaren. Softwareupdater finner ingen nye oppdateringer til telefonen.

 

Hjelp anyone?

Samme problem fikk jeg og. Det eneste jeg gjorde da var å installere software update fra nokia side på en annen PC (en som ikke har nokia driver fra før).

Lenke til kommentar
nice, det låt greit. Hvilken måte låser den seg på?

ved låsekode eller pinkode??

Låsekode

Høres jo forlokkende ut, men hvor på telfonen setter jeg det opp..

 

Under Sikkerhetsinnstillinger, står ganske greit forklart i manualen.

Mye snakk om firmware her nå så denne drukner vel kjapt, men bare lurte på en liten detalj angående låst telefon...

 

Altså, har satt opp telefonen til å låse seg hved bytte av sim kort og via sms, men er telefonen komplett ubrukelig uansett for en tyv nå eller kan de bare formatere eller kjøre NSU og reinstallere software...

 

Våger meg på en liten bump på denne siden det var så stille her likevel... :p

Lenke til kommentar

Buhuuuu.... :cry: Det er dårlig gjort. Nå som denne telefonen tydeligvis endelig begynner å fungere ordentlig (for endel) ligger min på service på fjerde uka og venter på deler... sukk... Møkkaopplegg! :thumbdown:

 

Men fra spøk til alvor, er det sånn at v2.0 er lagt ut på nytt etter at den ble trukket tilbake? Forsto det sånn at det er flere som har opplevd mange nye/gamle issues etter oppdatering?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...