Gå til innhold

Nokia N97 - Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sliter med å få e-mail widgeten til å fungere med ymail-kontoen min. Når jeg trykker på 'retrieve mail', blir jeg bare spurt om brukernavn og passord om og om igjen. Dette tolker jeg som at brukernavn eller passord er feil, men jeg har sjekket det flere ganger og begge skal være riktig (så lenge Mailbox username = epostadresse, vel å merke - det er hvertfall det jeg logger inn på mailen på PCen med).

 

Etter tre forsøk får jeg beskjeden: 'E-mail: Connection refused by server. Check username and password', og blir deretter kastet tilbake til den tomme innboksen.

 

Innkommende mailserver på telefonen er imap.n.mail.yahoo.com, mailboks type er IMAP4 og port er satt til 'default', er det noen feil her? Utgående mailserver er smtp.mobile.mail.yahoo.com (port 587).

 

Håper noen kan hjelpe, på forhånd takk :)

 

EDIT: Leif

Endret av This is David
Lenke til kommentar

Hei

Hvorfor blir det stadig mindre minne på stasjon C: jo mer det lagres på stasjon E:?

 

Velger bestandig lagring på stasjon E: hvor det er ca. 29 GB lagringsplass, og ikke på C: hvor det bare er 40 MB ledig minne. Ble litt mer minne på C: etter resett til fabrikk.

 

Mener å ha sett noe om dette tidligere i tråden, men finner det ikke igjen i de få sidene jeg har sett over av over 60 sider. Tar så lang tid...

 

Er det noen som har noen tips om hvordan lagringen av programmer ikke går utover det vesle minne på C:, selv om programmer lagres på E:?

Lenke til kommentar
Hei

Hvorfor blir det stadig mindre minne på stasjon C: jo mer det lagres på stasjon E:?

 

Velger bestandig lagring på stasjon E: hvor det er ca. 29 GB lagringsplass, og ikke på C: hvor det bare er 40 MB ledig minne. Ble litt mer minne på C: etter resett til fabrikk.

 

Mener å ha sett noe om dette tidligere i tråden, men finner det ikke igjen i de få sidene jeg har sett over av over 60 sider. Tar så lang tid...

 

Er det noen som har noen tips om hvordan lagringen av programmer ikke går utover det vesle minne på C:, selv om programmer lagres på E:?

 

Opplever det samme og lurer på om innstallasjonsfilene blir liggende igjen på C? Finner dem ikke noe sted men...

 

Er nå nede i 19 MB på C etter reset av telefonen. Maps og Messaging er tydeligvis ikke mulig å innstallere på E men alt annet har jeg innstallert der.

Lenke til kommentar
Heisann.

 

Jeg tenkte at jeg skulle legge inn Opera netleser på min n97. Var innom opera.com, blei litt forvirra.. Hvilken version skal jeg gå for?

Opera Mobil 9.7 eller Opera Mini 4.2 ? Begge er til mobil, men hvem er riktig til N97 ?

http://www.amobil.no/artikler/opera_mini_5_beta/72031

 

Så ut i fra den artikkelen, så er det Opera Mobile 9.5 eller 9.7 beta jeg burde bruke siden N97 har trykkskjerm og er en smartmobile. Ikke sant ? Men fungere Opera Mobile 9.5 eller 9.7 beta med QWERTY tastaruret til N97 eller de prog for bare mob med Touchskjerm?

Lenke til kommentar
Heisann.

 

Jeg tenkte at jeg skulle legge inn Opera netleser på min n97. Var innom opera.com, blei litt forvirra.. Hvilken version skal jeg gå for?

Opera Mobil 9.7 eller Opera Mini 4.2 ? Begge er til mobil, men hvem er riktig til N97 ?

http://www.amobil.no/artikler/opera_mini_5_beta/72031

 

Så ut i fra den artikkelen, så er det Opera Mobile 9.5 eller 9.7 beta jeg burde bruke siden N97 har trykkskjerm og er en smartmobile. Ikke sant ? Men fungere Opera Mobile 9.5 eller 9.7 beta med QWERTY tastaruret til N97 eller de prog for bare mob med Touchskjerm?

Brukar Opera mobil 5, beta. Denne fungerer kjempefint på N97. Trur det er den du er på jakt etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...