Gå til innhold

Et oppgjør med idiotiske forkortelser!


Anbefalte innlegg

Engelske forkortelser er helt ok i en engelsk setting/kontekst, brukt sammen med norske ord blir det bare for dumt. LOL, ROFL, TY, IMHO, OMG, WTF etc er helt kurante forkortelser og må ikke forveksles som med noe l337 piss!

 

l337=fjortisgreie... Verken mer eller mindre! Det er kun fjortiser som bruker l337, og takk gud for det!

 

Blir like kvalm av å se folk snakke om n00bs etc som jeg blir av å se fulle 18-åringer yppe seg på by'n. Skulle klesset til hele gjengen.

 

Akkurat det samme med SMS, der fjortiser har overtatt arven til mIRC brukere, og begynt å blande inn tall med bokstaver (l337) for å skape "nye" ord. Det er bare patetisk, og enda verre blir det når det hele akkompagneres med dårlig ordforråd, kviser og tannregulering!

 

Dropp l337 pisset, da det ikke er noen andre enn fjortiser som bruker det, og det er ikke noe mer vemmelig eller forkastelig på denne jorden enn en skikkelig fjortis!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Engelske forkortelser er helt ok i en engelsk setting/kontekst, brukt sammen med norske ord blir det bare for dumt. LOL, ROFL, TY, IMHO, OMG, WTF etc er helt kurante forkortelser og må ikke forveksles som med noe l337 piss!

 

l337=fjortisgreie... Verken mer eller mindre! Det er kun fjortiser som bruker l337, og takk gud for det!

 

Blir like kvalm av å se folk snakke om n00bs etc som jeg blir av å se fulle 18-åringer yppe seg på by'n. Skulle klesset til hele gjengen.  

 

Akkurat det samme med SMS, der fjortiser har overtatt arven til mIRC brukere, og begynt å blande inn tall med bokstaver (l337) for å skape "nye" ord. Det er bare patetisk, og enda verre blir det når det hele akkompagneres med dårlig ordforråd, kviser og tannregulering!

 

Dropp l337 pisset, da det ikke er noen andre enn fjortiser som bruker det, og det er ikke noe mer vemmelig eller forkastelig på denne jorden enn en skikkelig fjortis!

Enig. L337 språket er ikke noe tøft. Skikkelig teit faktisk.

Personelig liker jeg HF bedre enn WTF. Har noe med at ingen skjønner hva jeg mener. :D

Lenke til kommentar

morsomt å lese at mange fjortiser mener de var fjortiser når de spilte cs.

 

morsomt å lese at mange fjortiser mener forkortelser er for fjortiser.

 

.. morsomt :lol::lol:

 

morsomt å se hvor mange fjortiser som kommer med sine fjortiskommentarer til denne posten.

 

om det var veldig uklart, så er det morsomste det at fjortisene her på forumet mener at alt som ikke er bra eller til deres egen smak, er fjortisaktig :lol::lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...