Gå til innhold

[X360] FIFA 09 - VM

Gjest Slettet-EIV2CS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Gutær i min gruppe. NÅ er jeg klar.

Jeg skal bare spise, så kan jeg spille. Gi meg en halvtime?

Edit: Og da var jeg klar.. :)

Endret av ErlendRU
Skrevet
Jeg er her, men vi har allerede spilt mot hverandre.

Spille seinere i kveld?

Skal spille kamp (IRL) i kveld kl. 9, så det må enten bli nå eller etter den kampen i så fall.

Skrevet

Forbanna kukkskalle kontrollen føyk i veggen på den siste der altså. Helt åpent mål og jeg tapper skyteknappen lett, men den blåser over. Klikker så jævlig at det er ikke sant en gang altså.

Skrevet (endret)

ErlendRU (POR) 1 - 3 Stonemeister (FRA)

0-1: Malouda

0-2: Henry

1-2: Ronaldo

1-3: Benzema

Gult kort: Simao

Takk for kampene. Forøvrig et stykk sinnsykt frispark du hadde i den siste kampen. Kunne fort endt uavgjort. Føler at kjempesjansen til Benzema i førsteomgang burde vært mål, men neida, skyhøyt over på den også.

Endret av Stonemeister
Skrevet

Ja frisparket hadde fortjent å gå inn altså. :p Takk for kampene ja, hadde jeg vært en smule bedre på å sette sjansene mine hadde det kanskej sett annerledes ut, men blir så tafatt når det er bare Ronaldo der oppe, må gjøre noe med det altså. :hmm:

Skrevet (endret)

Det er nok litt sent nå. Når flere kamper er spilt allerede, og folk ikke har notert hittil.

EDIT: Men vi har jo en toppscorer-konkuranse fra før da. Altså alle målene man har scoret totalt. Ingen tvil om hvem som leder den. :p

Endret av Points
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Nei, mestscorende mann. Raste fucker jo bare den konkuransen.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Gjelder ikke, han bare kødda det til med vilje, du kan få tre random-scorere.

Skrevet

Det er nesten ingen som har skrevet det opp i noen kamper uansett. Kunne vært en "pris" om du / vi hadde vært mer konsekvente på at målscorere skal skrives opp. For sent nå.

Og 3 random scorere? Hadde jo scoret fler enn 3 uansett om Raste hadde kødda eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...