Gå til innhold

Videoanmeldelse: Punch-Out!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes egentlig det blir litt for galt når en som i det hele tatt ikke liker Wii-systemet skal teste wii-spill. Det funker bare ikke. Det handler om å møte spillet på dets egne premisser...

 

Hvem sier at han ikke liker Wii? Jeg liker flere spill til wii jeg, men det hindrer ikke det faktumet at wii-moten er for upresis, og at dette manifisterer seg i meny-styring på mange titler. Jeg vil ihvertfall ikke ha noen som ikke ser wii sine feil i det hele tatt til å anmelde.

 

AtW

Lenke til kommentar

Dette er jo ikke engang en anmeldelse,

det er et forsøk på å få publisitet!

 

Gidd å sjekk forhistorie (ref: historien bak og forrige utgivelser osv..)!

Gidd å aksepter at ikke alt ser ut som WOW (ref: "tegneserieaktig..blabla..")

Gidd å bruk tid på å klage på Wii's kontrollsystem (les: det er annerkjent, godtatt og 100% fungerende! Ok, kanskje ikke optimalt for folk med fyllenerver og/eller parkinsonsyndrom.. men hey, be fair!)

 

Her er ett tips;

DO YOUR GOD DAMN JOB, NEWB!

Lenke til kommentar
Skal det være en på tygga?

Tror du vanskelig kunne levert noe tilnærmet "en på tygga" med de dårlige begrunnede klagene dine!

 

Du burde heller skaffe deg en blogg og begynne å poste der hvor mye du ikke mestrer menysystemer tilogmed min mor fikser!

 

PS:

Og at du ikke liker barn, jeg tror vi driter i det!

 

 

Bottomline is;

Vi vet ikke om spillet er bra eller dårlig!

Lenke til kommentar

Altså, det er ikke rart det er vanskelig å manøvrere i menyene når han holder wiimoten som en penn (eller som det heter i Wario Ware - fingerfood). I tillegg sitter han for nært sensoren. Ikke rart det hopper som en full antilope.

Det er tydelig at han ikke liker wiien når han for det første bruker classic-kontrollene, og bare klager på grafikken. Noe av Wiiens gimmick er at den er god på cel shading, og at spill kan få et lekent utseende. Jeg digger det personlig, men...

 

Skulle likt å se en videoanmeldelse av Super Mario Galaxy eller noe i den duren. Da hadde vel det meste av klagingen ligget på ujevne teksturer, meningsløs stjernebitssamling, og ikke minst at det ikke går ann å styre med gammeldagse kontroller.

(Sorry, bare måtte si det...)

Lenke til kommentar

Hehe, så ut som en bestemor når du prøvde å manøvrere med kontrolleren Eirik. :wee:

 

Flott det er barnevennlig. Om det er mulig med to-player så kan jeg denge opp ungene litt. Navigering i Wii er for ordens skyld for dårlig, det er litt vanskelig å komme utenom. Aldri helt skjønt hvorfor de har gjort det slik.

Lenke til kommentar
Altså, det er ikke rart det er vanskelig å manøvrere i menyene når han holder wiimoten som en penn (eller som det heter i Wario Ware - fingerfood). I tillegg sitter han for nært sensoren. Ikke rart det hopper som en full antilope.

Det er tydelig at han ikke liker wiien når han for det første bruker classic-kontrollene, og bare klager på grafikken. Noe av Wiiens gimmick er at den er god på cel shading, og at spill kan få et lekent utseende. Jeg digger det personlig, men...

 

Skulle likt å se en videoanmeldelse av Super Mario Galaxy eller noe i den duren. Da hadde vel det meste av klagingen ligget på ujevne teksturer, meningsløs stjernebitssamling, og ikke minst at det ikke går ann å styre med gammeldagse kontroller.

(Sorry, bare måtte si det...)

 

Uansett hvordan du holder wii-moten så er navigasjon i menyene krøkkete. Og gimmick eller ikke, liker man ikke grafikken, så liker man ikke grafikken, man kan jo argumentere for at noe av wiiens gimmick er dårlig grafikk også, og at det derfor ikke er noe å klage over, det er jeg ikke enig i. Uansett hvor mye gimmick eller ikke det er, funker det dårlig, så funker det dårlig. (peronlig mener jeg dog grafikken gjør det beste ut av et svakt system i punch-out).

 

Og er det noen anmeldelser av punch-out der folk synes de gjør det best med wii-moten? Jeg har lest en liten håndfull, alle indikerer at det er lettere å spille med klassisk kontroll.

 

AtW

Lenke til kommentar
Synes egentlig det blir litt for galt når en som i det hele tatt ikke liker Wii-systemet skal teste wii-spill. Det funker bare ikke. Det handler om å møte spillet på dets egne premisser...

 

Jeg har ikkeno imot Wii som system. Langtifra. Har storkost meg med mange Nintendo-titler opp gjennom årene, og det er mange ting med Wii jeg synes er helt herlig. Men det endrer ikke på det faktum at jeg hater at man bruker wiimoten på den måten for å navigere i menyene.

 

 

Og så det er sagt til alle sammen, kontrollen ble holdt slik fordi kameramannen ønsket å ha kontrollen i bildet, uten meg. ;)

 

 

EDIT:

Skulle likt å se en videoanmeldelse av Super Mario Galaxy eller noe i den duren. Da hadde vel det meste av klagingen ligget på ujevne teksturer, meningsløs stjernebitssamling, og ikke minst at det ikke går ann å styre med gammeldagse kontroller.

(Sorry, bare måtte si det...)

 

Ikke nødvendigvis. Såvidt jeg har skjønt er Galaxy i samme rekka som Super Mario 64, et spill jeg anser som noe av det beste som noen sinne er laget (sammen med titler som StarCraft, Diablo II, Heroes III etc). Om kontrollsystemet funker bra til det spillet, er det liten grunn til at jeg ikke skulle likt det. However, jeg driver med satire her. Get over it. :)

Endret av Heilage
Lenke til kommentar
Dette er jo ikke engang en anmeldelse,

det er et forsøk på å få publisitet!

 

Gidd å sjekk forhistorie (ref: historien bak og forrige utgivelser osv..)!

Gidd å aksepter at ikke alt ser ut som WOW (ref: "tegneserieaktig..blabla..")

Gidd å bruk tid på å klage på Wii's kontrollsystem (les: det er annerkjent, godtatt og 100% fungerende! Ok, kanskje ikke optimalt for folk med fyllenerver og/eller parkinsonsyndrom.. men hey, be fair!)

 

Her er ett tips;

DO YOUR GOD DAMN JOB, NEWB!

:!:

 

Enig, Eirik er en ufattelig NEWB!!

Lenke til kommentar

Bra video. Den var bra oppbygd, men jeg syntes det var litt for mye unødvendig klaging. Et av pointene til Wii er jo at grafikken ikke skal hverken se for profft ut, eller nøyaktig ut, men heller litt noobt og barnevennlig ut. Anbefaler deg å heller lage videoer eller å skrive anmeldelser til spill på X-box 360 eller noe slikt.

 

Det med kontrolleringen av kontrollen klarer jeg nok bedre en deg, og tenker de fleste klarer det også mye bedre. Er ikke noe særlig å klage på det.

 

Ellers var det en fin video. Synes også det er synd at man bruker Wii-remoten fremfor boksehansker. :roll:

Lenke til kommentar

Ettersom anmelder gir uttrykk for i videoen at han ikke liker wii sitt kontrollsystem eller barnslige grafikk, må jeg slenge meg på gjengen her som mener at man ikke får vite av anmeldelsen om spillet er bra.

 

Kanskje litt for "morsomt" og litt for lite nyttig anmeldelse.

 

At man ikke liker barn er heller ikke direkte morsomt... Blir litt sånn billig sitcom-humor.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok denne anmelderen må gå i seg selv. Ikke nok med at han sliter med Glass Joe, men at han holder på å tape mot de første er latterlig. Jeg klarte personlig å slå de med Wiimote og Nunchuck uten problem.

 

Aldri om han har spilt de tidligere Punch-Out-spillene, eller at han liker Wii. Han hakker jo på alt som er i spillet. Hvis man sliter med å trykke på "CAREER" så har du ikke rørt en Wiimote mye før. Skaff deg en ny jobb, for dette klarer du ikke. Min lillebror på 14 har lett klart en bedre jobb enn dette.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...