Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Messing with you'r head. Det er i hodene til folk sånne ting skjer, at de leder og dermed går ting "lettere"

 

 

Jeg taper 75 % av alle kamper der jeg slipper inn mål først, ingenting fungerer for meg og det føles som om alt er mot meg. Derimot vinner jeg nesten hver eneste kamp der jeg scorer det første målet. Alt ligger i hodet.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Vant nettopp en turnering på Ulitmate Team (max 5 stjerner). Vant 6-0 i finalen!

Har nettopp starta mitt ultimate team, har fått inn noen gode spillere, men når jeg skal spille turnering,s å får jeg beskjed om at laget mitt ikke er bronze lag eller noe sånt??

 

Har spillere som Hulk, Carew, Adriano, Mexes osv. Så de er vel gode nok for turneringen??

 

Takk :D

 

Kanskje eg kan få koset meg med Fifa nå.... :dontgetit:

 

Hehe, neida, har vært artig å holdt på med bragdene, noen LITT mer frustrerende enn andre såklart...

Du som er Lunatic ja haha, har spilt mot deg/med deg par ganger..

Lenke til kommentar

Du må skaffe deg flere troféer. Mange av turneringene må du unlocke med å ha f.eks 4 troféer og 8 osv.

 

Ta noen singel player trofeér først er lurt.

 

Takk :D

 

Kanskje eg kan få koset meg med Fifa nå.... :dontgetit:

 

Hehe, neida, har vært artig å holdt på med bragdene, noen LITT mer frustrerende enn andre såklart...

 

Går du for Platinum på FIFA 10 eller? :D

Lenke til kommentar

 

 

Du som er Lunatic ja haha, har spilt mot deg/med deg par ganger..

 

Har du/eg?

 

Du må skaffe deg flere troféer. Mange av turneringene må du unlocke med å ha f.eks 4 troféer og 8 osv.

 

Ta noen singel player trofeér først er lurt.

 

 

Går du for Platinum på FIFA 10 eller? :D

 

Nei, det tviler eg på, mentalt utladet etter å ha fått 100% på VP'en min :p

Lenke til kommentar

 

Har nettopp starta mitt ultimate team, har fått inn noen gode spillere, men når jeg skal spille turnering,s å får jeg beskjed om at laget mitt ikke er bronze lag eller noe sånt??

 

Har spillere som Hulk, Carew, Adriano, Mexes osv. Så de er vel gode nok for turneringen??

 

 

Det er så enkelt som at du har for gode spillere. Se på beskrivelsen nederst til venstre når du er inne i valg av turnering, der står det hva kravene er for å delta. I noen turneringer kan du bare ha bronze-spillere i laget, et visst antall spillere fra andre land eller f.eks maks to stjerner på laget ditt.

 

Gjorde feil selv fordi jeg tenkte at her er det bare om å gjøre å skaffe best mulig spillere så jeg solgte unna alle mine dårligste spillere og satt igjen med en tropp med bare sølv- og gull-spillere.

 

I de turneringene hvor du bare kan ha f.eks to stjerner på laget ditt så kan det være lurt å ha skikkelig dårlige spillere på laget ditt. Disse kan du sette på benken og så bruke bare gull-spillere i første elleveren din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...