Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags idioter har sittet og lekt seg med formasjoner og 11'ere på den nye squad-updaten? Frankrike er bombet. Ribery på benken. I stedet er Gignac på banen. Formasjonen er fucked. I tillegg spiller Abidal midtstopper. Mexes er plassert blant reservene. Idioti!

 

Samme med Real Madrid, må jo bytte halve laget for at jeg skal få det gode gamle.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Hva slags idioter har sittet og lekt seg med formasjoner og 11'ere på den nye squad-updaten? Frankrike er bombet. Ribery på benken. I stedet er Gignac på banen. Formasjonen er fucked. I tillegg spiller Abidal midtstopper. Mexes er plassert blant reservene. Idioti!

 

Haha. Ble forbannet selv.

Må fikse i 2-3 minutter før man får spilt kamp.. Hver jævla gang.

Når man spiller mot en venn så trenger man bare å bytte plass på gourcuff og diarra da.

Lenke til kommentar

Er raskt spørsmål, er det noe andre som mener at det er en slags momentum på Fifa 10, spesielt på Fifa clubs. Når man leder med 2 mål eller flere på Fifa så går absolutt alt, pasninger, avslutninger og spesielt at du vinner alle andre ballen og alle dueller. Når man ligger under er det en helt annen lek, da går ingenting, bommer på åpent mål, forsvaret er et mareritt å styre, alt går tregere det pleier.

Lenke til kommentar

Er raskt spørsmål, er det noe andre som mener at det er en slags momentum på Fifa 10, spesielt på Fifa clubs. Når man leder med 2 mål eller flere på Fifa så går absolutt alt, pasninger, avslutninger og spesielt at du vinner alle andre ballen og alle dueller. Når man ligger under er det en helt annen lek, da går ingenting, bommer på åpent mål, forsvaret er et mareritt å styre, alt går tregere det pleier.

 

En kamerat av meg mener bestemt at det er momentum med i spillet, han mener at den som scorer det første målet i en kamp vinner. I Fifa clubs så blir VP din bedre eller dårligere alt ettersom hvor bra/dårlig han spiller. Så er kan du variere mye i skills i løpet av en kamp.

Lenke til kommentar

For meg blir fifa10 mer og mer en bug, jo mer og mer jeg spiller det. Jeg taper sjeldent så er ikke fordi jeg er dårlig taper, men rett og slett kresen.

 

Når de annonserte det, sa de ikke at de skulle fikse dommere? De har blit enda mer retarded. Og måten spillere reagerer når du er i forsvar for så å prøve febrilsk og bytte til han som jogger bakers. når du endelig får han, vender han og tar 2 skritt for så å gi fri bane til motstanderen. Uannsett retning på sticken. Online modusen går nokså bedre, men det å møte en som lagger, halleluja. Det er som å lære å gå på nytt.

Endret av Erav
Lenke til kommentar

Mye pisspreik her nå.

 

Den som scorer det første målet i en kamp vinner? Hva i svarte er det for ett utsagn da?

 

Den er vel en overdrivelse. Men momentum på Fifa er ikke pisspreik. Dette vet du også om du bare tnker deg litt om.

 

Tenker meg mye om eg, og med mindre du har konkrete bevis så tviler eg..veldig.

Lenke til kommentar

I vanlig kamper skal det ikke være noe momentum, men i kamper i fifa clubs så er det vel mulig. Vp din blir bedre når han har bedre rating og omvendt. Men som LunaticFanatic sier så er det bare noe vi innbiller oss, og den såkalte plasebo effekten, da vi tror passninger skal bomme så bommer vi på de. Vi spiller med andre ord dårlig med vilje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...