Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann. Jeg er en ganske fersk FIFA spiller. Hadde 09 en periode og kjøpte 10 for et par uker siden. Noe jeg gjerne skulle hatt litt fart på er angrepsspill (naturlig nok :p ). Jeg slipper som regel inn ganske få mål, men scorer heller ikke all verden. Jeg velger "offensive" med piltastene i håp med å få med meg litt mer karer foran mål, men utover det er jeg ganske blank på "smarte grep". Er det noen knapper man burde trykke på for å få med seg litt action/løp/bevegelse foran mål utover det å sende spillere på løp med L1? Da tenker jeg i hovedsak når man er 3-4 spillere i angrep mot en forsvarsrekke som har ganske god plassering ved sin egen 16m.

 

Når jeg f. eks kommer med til dørlinja prøver jeg gang på gang å legge inn, enten høyt eller hardt langs bakken (trippel-O), men 19/20 ganger så treffer jeg bare motspiller som enten nicker eller sparker den ut. Timer eller sikter jeg rett og slett for dårlig eller kan man kalle spillere til førstestolpa f. eks ved å trykke på noe?

Lenke til kommentar

Anbefaler å prøve metoden til LunaticFanatic som er noen sider bak. Det funker ganske greit. Ta å endre formasjonen til en drittlag sånn at det ikke er noen forsvarspillere og gjør keeperen totalt ræva, eventuelt lag en 0 keeper som er 1,40 høy hvis du vil ha det lettest som mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...