Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du PS3, Adriwen? Du heter vel Adriwen på PSN også eller XBL hvis du har 360. Ingen spiller 09 lenger så du må rett og slett lære deg å spille FIFA 10 som på alle måter et mye bedre spill selv om du tydeligvis ikke er god i det. World Cup-spillet blir FIFA 10.5, det vil gi oss et innblikk i hvordan FIFA 11 blir og forhåpentligvs er det hovedsaklig finpussing. Det hadde vært kjekt med noen nye finter da ;)

Lenke til kommentar

Spilte det litt på 09, men folk hadde superlag med 99 på acc og speed, så jeg hoppet av. Antar det er tilsvarende på 10? Har uansett ikke linje til å spille online for tiden.

 

Nei, er ganske jevnt nå. Men nå er det jo ganske ferskt da.

Lenke til kommentar

Noen som har Yoann Gourcuff eller Thierry Henry på Ultimate Team?

 

Kan bytte bort Yuri Zhirkov (Russland, Chelsea - Gull - 84) og Anderson (Brasil, Man Utd - Gull - 82) Begge er forøvrig av den sorten som glinser litt mer enn de andre. (Ikke at jeg vet om det har noe betydning men.)

 

Edit: Jeg har det på PS3

Endret av mhm.
Lenke til kommentar

Hva slags idioter har sittet og lekt seg med formasjoner og 11'ere på den nye squad-updaten? Frankrike er bombet. Ribery på benken. I stedet er Gignac på banen. Formasjonen er fucked. I tillegg spiller Abidal midtstopper. Mexes er plassert blant reservene. Idioti!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...