Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Mangler denne, finner ikke ut av det.. (face off) Se fremst på båten, på galeonsfiguren nede i magesyra.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 (endret) jeg finner ikke fisheye Du må ta monokkelen til han spanjolen som står i boden og jobber på øregangen, kombinere det med manitee-lens (det røde glasset), ta muggen han har stående på bordet, stikk ned i magesekken. Få trommekisen til å spille raskere, slik at magesyren stiger. Hopp gjennom slangen slik at du "teleporteres" ned til magesyra, fyll opp koppen med gul syre, gi den røde monokkelen til spanjolen slik at han ikke ser at væsken er gul, deretter gir du muggen til han. puh. Dårlig forklaring kansje men. Forøvrig synes jeg at dette var den enkleste episoden til nå, men dog veldig underholdende. Endret 2. oktober 2009 av Slettet-77do0b
Shikaru Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 hehe det er gjort fra før av, men det er en annen man får da
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Åja. Blandet litt, men da var det... ta gulsyre og kast på bildet som står støttet opp mot gullmynthaugen til høyre, venstre for Guybrush.
Bytex Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Det ligger en offisiell walkthrough på telltale sin side hvis du trenger det. Selv credits er verdt å se på i dette spillet Endret 1. oktober 2009 av Bytex
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Credits inneholder svært ofte noe snadder på slutten, men denne var ekstra underholdende ja
Onkel Kompost Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg er ikke enig i at dette var enkleste episode så langt. Det var to ting jeg ikke fikk til, og akkurat disse lå i spoiler i denne tråden. Jeg synes generelt sett at gåtene har blitt mer avanserte i denne episoden. Noen var kanskje mindre logisk enn før, men jeg brukte vel 3-4 timer på denne episoden. Ble sittende å spille i går aften mye lengre enn jeg hadde planlagt...
CThomassen Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 For en episode!! Murrey er hysterisk! Haha! Gleder meg så syykt til neste! Får kose meg med Uncharted 2, som kommer om to ukers tid imens
Beges Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Muahaha! Beste episoden hittil Morsomste handlingen så langt, og nesten alle gåtene var logiske Gleder meg sykt til 4'ern!
Qumad Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Det står at man skal bruke -/+ for å justere hastigheten på teksten, usikker på om det er ekstremt liten forskjel her eller hva det er men finnes det en fil jeg kan åpne og se hva denne står på og ev, justere den direkte i filen? Føler teksten går alt for hurtig da min frue som ikke er så stødig i engelsk skal spille. Ps. er det bare hos meg eller virker pekeren som at den ikke helt følger med?
Thor. Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Hvis pekeren reagerer sent skrur du ned på grafikkinnstillingene. Undertekst kan jeg ikke svare på
ockallis Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Da er det ikke lenge igjen til Episode 4 folkens! =) Noen teorier om hva den kommer til å dreie seg om? Tittelen er "The Trial and Execution of Guybrush Threepwood". Satser på at det kommer ut på slutten av denne måneden! =)
Bytex Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Virker som nye episoder dukker opp i siste uka i mnd, så den kommer nok snart Står en kort synopsis på telltalegames.com av den nye episoden. Endret 22. oktober 2009 av Bytex
ockallis Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Telltale har lagt ut noen ferske konsept-tegninger fra neste episode. Legger dem under spoilertags, siden de er nokså spoileristiske!! (er det et ord..?) oj! et kjent fjes?
Bytex Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Edit: *kremt* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Stan the maaaaaaaaaaaaaan! Endret 22. oktober 2009 av Bytex
Onkel Kompost Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Hoho. Det der ser spennende ut. Jeg liker ellers svært godt tegnestilen på concept-arten. Er det Stev4e Purcell som tegner den også? JEg synes ikke helt det minnet om Sam & Max tegningene hans...
ockallis Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Helgen er reddet, for i kveld kommer episode 4!! =) Dette skal nytes! Endret 30. oktober 2009 av OCKi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå