Gå til innhold

Hvordan får dere tiden til å gå under raids


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Vi sitter enten på TS eller skype (skype når vi er bare norske) og koser oss. Blir noe helt annet. I pugs er det alltid noen svenske eller norske med, så da inviterer man dem. :>

Lenke til kommentar

Jeg kicker folk som ikke gjør sitt (spiller peggle), så går det fortere og ingen kjeder seg. ;)

 

Vel, jeg kjører et oppsett med to skjermer. Så mens paladins roter med sine buffs før pull, eller folk er afk, sitter jeg på nettet på skjerm nr. 2.

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar
Jeg kicker folk som ikke gjør sitt (spiller peggle), så går det fortere og ingen kjeder seg. ;)

 

Vel, jeg kjører et oppsett med to skjermer. Så mens paladins roter med sine buffs før pull, eller folk er afk, sitter jeg på nettet på skjerm nr. 2.

 

Kick buffere som ikke har gjort jobben sin før bosspulls. Når det er akseptabel mana i raidet, så er det pulletid.

 

edit: Leif was here

Endret av Flodec
Lenke til kommentar

Peggle er awesome, var en "gjeng" i gamle guilden som spilte peggle gjennom nesten hele naxx når vi måtte dra scrubs gjennom for å geare de opp, husker vi duelerte/hadde battles og det var faktisk litt morro.

Hvertfall litt mer spennende når jeg spilte peggle samtidig som jeg skulle maintanke

Lenke til kommentar

Jeg sitter i grunn bare og hører på sammensetningen av herlig merkelige mennesker på Ventrilo. Noen ganger lurer jeg litt på hva som er galt med dem, men så ler jeg godt enda en gang, og verden er allright. WoW er virkelig ingenting uten de rare menneskene :p

Lenke til kommentar

Jeg bare får guildies til å kicke folk og invite meg istedenfor til de bossfightsa jeg trenger i eksempelvis Naxxramas. Det er nesten 100% sikkert at jeg presterer minst dobbelt så godt som den som blir kicka, så for gruppen sin del er det bare en bonus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...