Gå til innhold

[Løst]For stort skjermkort for kabinett?


Anbefalte innlegg

Hei!

jeg sitter og kjeder meg med en halvgammel HP-data A6138. jeg finner at den ikke drar noe av spill og jeg har en idé om at dette er hovedsaklig på grunn av det dårlige skjermkortet (GeForce 8500)som fulgte med. :no: (pcen var foresten et billig hastekjøp.)

 

selv om jeg er klar over at pcen generelt ikke er veldig god har jeg tenkt på å kjøpe et greit skjermkort som ihvertfall kan gi meg litt bedre ytelse, noe i klassen av dette.

 

men problemet er, når jeg har sett venner bestille skjermkort har disse sett enorme ut og jeg kan ikke tenke meg at disse får plass i kabinettet mitt. så er det noen måte jeg kan finne ut av dette? evt om dere klarer å "se" om det gjør det. :yes:, så ville det vært great. :thumbup:

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell, jeg satte inn ett GTX 280 i mitt Midi tower kabinett, og det gikk ganske bra.

Eneste var at jeg måtte stokke om på noen harddisker for at det ble for trangt å få på plass kortet.

Som oftest er ingen skjermkort lengere enn selve hovedkortet, GTX 280 er dog bare litt utenfor.

Lenke til kommentar
Det finnes en rekke mindre kasser som IKKE har plass til full-størrelse kort. I disse må man som regel bruke low-profile skjermkort for å få plass, og uheldigvis er ikke utvalget av low-profile kort så veldig stort.

 

Men da igjen, maskiner som er bygget på slike er som oftest HTPC stil, svært få virkelige kasser bruker low profile oppsett.

Rack stil kasser derimot er oftest Low profile ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...