Gå til innhold

Den store "I dare you"


Sk!ppy

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-ZQr2eN
Kudos. Selv så eier jeg ikek balanse. Har prøvd meg på enhjuling et par ganger, men det gikk heller dårlig.

Tar utfordringen jeg ,

Film kommer snart ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg poster denne igjen:

Smør leverpostei e.l. i ansiktet og legg deg ned foran en hund med svær tunge. Du har ikke lov å røre ansiktet ditt med hendene før det er "rent".

 

Den kan jeg KANSJE gjøre snart. Det kommer an på om hunden min får bedre ånde i nærmeste fremtid. Hvis ikke så har jeg ikke lovet noe :!:

Endret av Obi von Knobi
Lenke til kommentar
Jeg poster denne igjen:

Smør leverpostei e.l. i ansiktet og legg deg ned foran en hund med svær tunge. Du har ikke lov å røre ansiktet ditt med hendene før det er "rent".

 

Den kan jeg KANSJE gjøre snart. Det kommer an på om hunden min får bedre ånde i nærmeste fremtid. Hvis ikke så har jeg ikke lovet noe :!:

 

Puss tennene til hunden din ^^

Lenke til kommentar

Gøyal idé. Me like!

 

Kan noen værsåsnill å sjekke ut en dame på byen ved å vise en utskrift av denne artikkelen og spørre om dere skal gjøre noe med det? Eller noe lignende. Så lenge det er en skikkelig lame sjekkereplikk (men ikke for åpenbart). Dama må jo selvsagt være svært attraktiv og sjansen for rejection thus hilariousness bør dermed også være stor.

Lenke til kommentar

Ok , hva med denne? :

 

Gå inn i en butikk (gjerne i den travleste tiden av døgnet , med lang kø) , plukk noen varer og gå til kassen. I det kassedama sier beløpet så fryser du bare til og stirrer ut i lufta uten å si et ord.

Minst 1 minutt. Ingen avtale på forhånd, og videobevis selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Eller ta tak i kanten av kassa med begge hendene, puste dypt inn og holde pusten i ett minutt imens du lukker øynene. Og når du åpner de sier du "Ja, nå er jeg klar til å betale".

fy faan, den var jaggu bra! dette skal jeg gjøre en dag jeg er i slaget :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...