Gå til innhold

Den store "I dare you"


Sk!ppy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kle seg i litt skitne klær. Ta med en kaffekopp, finne en tigger, sette koppen ved siden av hans/hennes kopp, og sitte ved tiggeren i noen minutter..

 

denne tar jeg :)

 

men det kan ta litt tid da det ikke er noen tiggere der jeg bor.. da må jeg til by'n.

 

vi har en "tigger" der jeg bor:

kan evt. sitte ved siden av en gatemusikant(mer tigger med instrument) kan ha med instrument, men dette må gokjennes som en utfordring først.

 

edit: venter på godkjenning før jeg gjør noe..

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Det blir nå bare teit når man skal løpe rundt å plage folk.. Finn heller på noe bedre. Det syns hvertfall jeg.

de fortjener ikke bedre når de ikke gjør annet enn å sitte på gaten og tigge. det hender at jeg kjøper en megafon, eller gir penger til en gatemusikant, men jeg gir ikke penger til folk som bare sitter der.

 

vist jeg får noen penger i koppen skal disse selvsagt tømmes over til sidemannen ;)

Lenke til kommentar
Det blir nå bare teit når man skal løpe rundt å plage folk.. Finn heller på noe bedre. Det syns hvertfall jeg.

Du er velkommen til å komme med utfordringer selv :p

 

Ny utfordring: Gjør en god gammel Shopping cart. PS: Du har ikke lov å hoppe ut før den treffer fortauskanten. +bonus om du gjør det ut i vann, utfor en brygge feks.

Endret av Obi von Knobi
Lenke til kommentar
Det blir nå bare teit når man skal løpe rundt å plage folk.. Finn heller på noe bedre. Det syns hvertfall jeg.

Du er velkommen til å komme med utfordringer selv :p

 

Ny utfordring: Gjør en god gammel Shopping cart. PS: Du har ikke lov å hoppe ut før den treffer fortauskanten. +bonus om du gjør det ut i vann, utfor en brygge feks.

Denne tar jeg lett! Bonus kudos om jeg gjør det midt i byen med tilskuere? Det hadde blitt konge!

Lenke til kommentar
Det blir nå bare teit når man skal løpe rundt å plage folk.. Finn heller på noe bedre. Det syns hvertfall jeg.

Du er velkommen til å komme med utfordringer selv :p

 

Ny utfordring: Gjør en god gammel Shopping cart. PS: Du har ikke lov å hoppe ut før den treffer fortauskanten. +bonus om du gjør det ut i vann, utfor en brygge feks.

Denne tar jeg lett! Bonus kudos om jeg gjør det midt i byen med tilskuere? Det hadde blitt konge!

Gleder meg å se :D! Har vokst fra slikt desverre. Pleide å gjøre masse crazy shit før.

Lenke til kommentar
Det blir nå bare teit når man skal løpe rundt å plage folk.. Finn heller på noe bedre. Det syns hvertfall jeg.

Du er velkommen til å komme med utfordringer selv :p

 

Ny utfordring: Gjør en god gammel Shopping cart. PS: Du har ikke lov å hoppe ut før den treffer fortauskanten. +bonus om du gjør det ut i vann, utfor en brygge feks.

Denne tar jeg lett! Bonus kudos om jeg gjør det midt i byen med tilskuere? Det hadde blitt konge!

Gleder meg å se :D! Har vokst fra slikt desverre. Pleide å gjøre masse crazy shit før.

Jeg og noen kompiser har avtalt å gjøre noe av det samme ut av en brygge i en liten innsjø/tjern. Er litt tilskuere der og, men det blir ikke noe handlevogn da det er litt stress å drasse med seg den helt fra byen. :p

Det blir også bilder! Er litt usikker på video, men mobilvideo kan jo alltids holde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...