Gå til innhold

Junifest 2009 - tomsi42 - Forfall er vakkert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er veldig imponert over hvor flink du er til å se hvilke detaljer som egner seg på et bilde Tomsi!

 

Jeg liker veldig godt slike bilder av saker og ting som er i ferdt med å ruste bort, falle ned, ja rett og slett forfalle, men jeg er TOTALT udugelig på å fange de detaljene på en måte som blir interessant selv. Derfor er det en fryd for meg å følge med på bildene dine, både her og ellers på forumet.

 

Keep up the good work :)

Lenke til kommentar
Jeg tar ikke helt forfallet i det siste. Må jeg tenke litt dypt? Sånn at man må tenke mer enn motivet man ser? Mennesket som forfaller? Men da tar jeg ikke det at forfallet er vakkert, for en som sliter med alkohol er alt annet enn vakker.

Du har rett i at denne er på kanten. Og som du sier, alkoholproblemer er ikke vakkert. Men før man havner utpå, så er det mange som synes fest og fyll er morsomt og at rusen de får kan virke vakker. De er sannsynligvis ikke like enig dagen derpå ...

 

Tom

Lenke til kommentar
skjer a tom, harru blitt dranker? Flotters, skal drikke i morra selv, bare å bli med ;)

Neida, det er ikke så ille, da begge bildene er arrangerte. Men i morgen blir det fest - mimreaften etter våren store Asia-tur.

 

Ang bildet er det en fullverdig videreføring av forrige bilde. Flotte detaljfoto begge to ;) game on

Inspirasjonen må nok Lars få skylden for ;)

 

Tom

Lenke til kommentar
Pent.

Sterkt å holde så bra fokus etter 3-4 flasker for å ha korker til motiv.

 

Ser for meg en økning i "prosenterna" utover. Det ligger an til minst en oppfølger til her.

Man har da stativ og liveview med 7x forstørrelse ;)

 

Tror jeg skal ta meg et par dagers pause før jeg går løs på whiskeyen ...

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Jeg skjønner meg ikke helt på slike bilder som rust og sånn, jeg. Har prøvd å ta bilde av det selv, men det fungerer sjelden for min del.

 

Men, tittelen på det første bildet er herlig da. :D Som datamekker så kjenner jeg meg så altfor godt igjen. :) Dvs, egne maskiner er jeg flink til å holde rene, men andres kan være skikkelig ille - spesielt røykeres maskiner.

 

Hybelkaninklekkeriet... priceless. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...