Gå til innhold

Junifest 2009 - tomsi42 - Forfall er vakkert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For de av dere som lurer på hvor jeg har fokusert; så lurer jeg vel litt på det selv også ...

 

Jeg får skylde på uvant kamera; for fotografen kan det jo ikke være ;)

 

Tom

Du Tom... Må jeg minne deg på noe du skrev her om dagen?

 

 

Fint å se at Lars stiller med Olympus. Men da hjelper det ikke å skylde på utstyret ;)

 

Tom

 

 

Lenke til kommentar

Utrolig mye rart som ligger gjemt i naturen. Ser ut som en sånn man har på fingeren når man syr? Er ikke altfor godt satt inn i det der (jeg foretrekker å stikke fingeren min sund), men fikk en sånn en av bestemor en gang. Syns det passet godt med rusten blant alt det grønne.

 

 

Du skulle nesten tatt deg en tur hit. Her finner man skrivere, datamus, sykler, og i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Utrolig mye rart som ligger gjemt i naturen. Ser ut som en sånn man har på fingeren når man syr? Er ikke altfor godt satt inn i det der (jeg foretrekker å stikke fingeren min sund), men fikk en sånn en av bestemor en gang.

 

Det er nok litt for stort til å vere et fingerbøl tenker eg, med mindre du er en slik en da:)

Lenke til kommentar
Utrolig mye rart som ligger gjemt i naturen. Ser ut som en sånn man har på fingeren når man syr? Er ikke altfor godt satt inn i det der (jeg foretrekker å stikke fingeren min sund), men fikk en sånn en av bestemor en gang.

 

Det er nok litt for stort til å vere et fingerbøl tenker eg, med mindre du er en slik en da:)

 

Haha! Snakk om å se perspektivet feil! Sånn kan det gå. Nå lurer jeg i grunn på hva i all videste verden det er?!

Lenke til kommentar
Du Tom... Må jeg minne deg på noe du skrev her om dagen?

Nei, du trenger ikke det ;)

 

Haha! Snakk om å se perspektivet feil! Sånn kan det gå. Nå lurer jeg i grunn på hva i all videste verden det er?!

 

Det er faktisk en hermetikkboks. Hvorfor bunnen buler ut, det er et mysterium. Kan være noen som har varmet opp boksen uten å lage hull i den ...

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Haha! Snakk om å se perspektivet feil! Sånn kan det gå. Nå lurer jeg i grunn på hva i all videste verden det er?!

 

Det er faktisk en hermetikkboks. Hvorfor bunnen buler ut, det er et mysterium. Kan være noen som har varmet opp boksen uten å lage hull i den ...

 

Tom

 

Det hadde jeg aldri gjettet. Må ha ligget ute i en hel evighet, for den var jammen meg forandret.

Lenke til kommentar
Forsiktig nå, eller så samler jeg alt skrotet jeg finner og kaster det etter deg ;)

Pass på - Olympus-objektiver kan være tunge! :tease: *dukker og gjemmer seg bak et hjørne*

Ikke 17.5-45mm f/3.5 - 5.6. Den trenger du ikke å være redd for. Den er i klasse med Canon's EF-S 18-55mm II. Bortsett fra at det er mulig å ta skarpe bilder med den da ...

 

Tom

Lenke til kommentar

Flott bilde! Liker perspektivet du har tatt det i. En ting som slo meg var at den andre armeringsstange var kanskje litt forstyrrende, siden den er samme farge, men ute av fokus. Men det er jo meg som tenker...

 

Tipper kanskje på at en gammel sykkel vil dukke opp som dagens bilde engang? :D Alltid koslig med gamle sykkler! :p:)

Lenke til kommentar
Sorry tomsi... Men denne var feig. Med tittelen forfall så kunne du ikke kommet på noe mere stereotypisk om du prøvde en gang.

 

Ikke direkte dårlig utførelse, men alt for uoriginalt.

Kan ikke være original hver dag ;) Særlig når kameraet er ukjent. Kanskje jeg bør prøve meg på samme stunt som du gjorde igår :hmm:

 

Tom

Lenke til kommentar

4. Led meg ikke inn i fristelse; jeg kan gå selv ...

 

post-126935-1244135555_thumb.jpg

4s, f/10, 50mm, ISO 100

 

Dette er ikke en indikasjon på at jeg skal ta meg en liten fest i kveld; men er en liten hyllest til en sliter som har har bidratt med tro tjeneste i over 15 år. Trondster bes om å ignorere korken; men en passende dansk klassiker var ikke å oppdrive denne gang.

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...