Gå til innhold

[AoC]Hvilken klasse passer meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ufattelig hjelp med å velge klasse i AoC. Det er så mange at jeg ikke greier selv å velge :(

Men når jeg spillte WoW likte jeg utrolig godt Hunter og Warlock. Og jeg liker en som kan ha flere våpen en bare 1 som feks bue og sverd og skjold og en som gir mye skade og ikke tåler mye. Og ut av klær liker jeg mest Medium, heavy og light.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du likte DPS mao?

Necromancer er rimelig morsomt å spille, masse DoT som Warlock og masse CC.

Ranger minner litt om Hunter, men ikke helt pga mangel på pet.

Det er ingen av klassene i AoC som har mer enn ett primary våpen (du har dual wield selvfølgelig), men det er noen klasser som bytter mellom dual wield og tohåndsvåpen (dual wield for damage, tohånds for cc).

Utfra hva du sa så tror jeg du ville likt Barbarian, evt en DPS-speccet Conquerer (de er egentlig tanks, men har frenzy stance) og de bruker Heavy armor.

AoC har to kule hybridklasser:

Herald of Xothli som er en mage/melee dps klasse

Bear Shaman som er en melee healer som er rimelig seig, høy burst dps, men lav gjennomsnittlig dps.

Skrevet (endret)
hva med barbar eller conquer?

Begge kan bruke det meste av 2h våpen og 1h våpen. Barbar gjør litt mer skade menst conquer har litt mer surv.

Conquerer kan tanke, det kan ikke barbaren.

Barbaren sin survivability ligger i MASSE CC, for at en Conq skal ha CC må den kjøre hybrid spec til to-hånder og ha to sett med våpen.

I raid er Conq rimelig høyt verdsatt pga combat rezz, off-tank muligheter og relativt bra DPS.

Barbaren er nok bedre i PvP pga CC og høyere burst dps.

Endret av blackbrrd
Skrevet
no er det lenge siden jeg spillte aoc, men sist jeg spillte var ikke conq en særlig god tanke klasse. Heller den dårligste by far.

Brute specced (tohånds) så klarer de ihvertfall å tanke Atzel, men de er nok først og fremst off-tanks. De blir alltid brukt som off-tanks hvis off-tankingen innebærer løping. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...