Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Romteknologi VG3 Andenes


Anbefalte innlegg

Sånn, da har jeg søkt på linja, er jo forsåvidt lenge til, men hvordan er det med hybler der oppe?

Ønsker egen hybel med eget bad og sånt, gnaske sentrert. Finnes det eller er det noe som ikke eksisterer der oppe?:p

Hvis noen vet noe om det og kunne listet noen alternativer bare så hadde det vert fint :D

 

Du vil nok ikke angre!

 

Hybelutvalget på Andenes er topp! Sentralt vil hybelen din uansett være, for Andenes er ikke store plassen. Spesifikt så vet jeg ikke hvilken hybel du burde velge, så du får nesten undersøke det litt bedre. Men selv bor jeg i Fridtjof Nansensgate 61, også kjent som "romlinghuset". Det er en svært greit plass.

 

Forøvrig så kan du ta en titt her: http://ikkepedia.org/wiki/Romling

 

Der får du en god dose internhumor, og et lite innblikk i hvordan det er å være romling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

No har eg og søkt Romteknologi. Det ser berre altfor kjekt ut.

Det eg har tenkt på litt er kor mykje av reisa reisestipedet dekkar. Eg ser at ein tur opp der vil koste rundt 6000kr.

 

Tullball! Det koster 2000-3000 tur/retur. Reisestipendet skal dekke det. :)

 

Det er bare å glede seg! De har nettopp gått til innkjøp av Lego Mindstorm, Quadrocopters og skal sette opp teleskopet igjen! :)

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Nokon som har budd på 7kvm-hybelen i Fr. Nansensgate 61? Er litt usikker på størrelsen her

 

 

I hvilken etasje?

 

1.etasje

 

Ikke i kjelleretasjen? Jeg bor i den hybelen med den lille kjøkkenkroken, som er den store av de i første etasje. Plassen der er rimelig grei, du har god plass til PC, anlegg og 4-5 besøkende. Du har også en stor seng, noe som de andre hyblene der mangler.

 

Det finnes bedre hybler til den prisen, men det er bare småpirk, for det er en grei hybel.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei. Noen som er i andeby enda eller? Kanskje noen hadde vært interessert I treff? Kjenner ingen her, hadde vært morsomt å møte noen folk så man ikke sitter helt aleine :p

 

skal opp om en ukes tid... gleder meg sykt hvor skal du bo? har du husket sovepose til "turen" om 2 snaue 2 ukers tid?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...