Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Romteknologi VG3 Andenes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PC må sendes i posten, sammen med alt annet som er stort, tungt og knuselig. Det er ingen forsikringer på gjenstander i flyet, med mindre det er tydelig at flyselskapet har behandlet bagasjen svært hardt. Det er max 15 kg i bagasje på flyet, samt 7,5 kg håndbagasje.

Lenke til kommentar

Da vet jeg om 10 stykker som skal begynne da. :new_woot: Noen her som skal på på romlinghuset? (Fr. Nansens gate 61)

 

 

Edit: Jeg skal kjøre opp, så skal ikke være noe problem å pakke stort. :)

 

romlinghuset ja :p

 

bodde der når jeg gikk romtek i 08/09

det er ganske bra nett der :p

 

sånn ellers så ser huset ut som en episode av mot i brøstet, og hybelverten er nazi når det kommer til festing, og naboene ringer han så snart mer enn 3 stk står utenfor å røyker samtidig fordi det kan være fest :p

 

men greit hus er det

 

og by the way! rom 1 (det til høyre ved inngangsdøra i 1. etasje) er det beste for der fikk jeg klaga til meg en ny og kongelig madrass! og rommet er stort nok til å holde et bra vors

 

EDIT:

 

BY THE WAY!

 

NESTE GENERASJONS ROMLINGER; KOS DERE PÅ ANDENES, OG KOM I KONTAKT MED THE "LOCALS" INGENTING SLÅR BYGDEFESTER ;)

Endret av weebl
Lenke til kommentar

Jeg har det "med havsutsikt", det var noe verten skrøt mye av. Er det det du mener?

 

er det ett av de store?

 

tror jeg vet hvordan du mener, det rommet jeg tror det er er det med et lite kjøkken i.

 

ganske greit rom det å.

og haha johnny jørgensen ja :p havutsikt... du ser vel havet fra det rommet, men er ikke noe stort salgsargument i mine øyne :p om du er halvparten så pro som meg så bryr du deg ikke om utsikten du ser mer nedi et ølglass eller i en pcskjerm :p

Lenke til kommentar

Arbeidet er jo bare moro det. Uansett, to do liste:

 

-Innynde deg med de som leier Skolegata 21, beste hybelen på øya.

-Bli kjent med Hugo (sjefen sjøl på romtek), han er så awesome at det ikke kan beskrives med ord. Prøv å finne ut hva han har gjort i løpet av sin livstid. Det er mye.

-Bli venn med Gavekort, han har bil, og du gidder ikke å gå til Rema 1000, men det er billigere der.

-Husk å bade, grille og kos dere ute med en gang dere kommer opp, man oppholder seg ikke ute mellom September og Mai.

-Om du misliker opptil flere romlinger, slutt med det, det funker ikke i det lange løp.

Lenke til kommentar

Arbeidet er jo bare moro det. Uansett, to do liste:

 

-Innynde deg med de som leier Skolegata 21, beste hybelen på øya.

-Bli kjent med Hugo (sjefen sjøl på romtek), han er så awesome at det ikke kan beskrives med ord. Prøv å finne ut hva han har gjort i løpet av sin livstid. Det er mye.

-Bli venn med Gavekort, han har bil, og du gidder ikke å gå til Rema 1000, men det er billigere der.

-Husk å bade, grille og kos dere ute med en gang dere kommer opp, man oppholder seg ikke ute mellom September og Mai.

-Om du misliker opptil flere romlinger, slutt med det, det funker ikke i det lange løp.

 

legg til:

-slipp inn de lokale også på fest (spesielt de som går 3. år almen)

-dra på fester hos de lokale

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...