lacris Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Driver med et språkprosjekt på universitetet og lurer derfor på om noen har mulighet til å svare på mitt merkelige spørsmål. Jeg har nemlig sjekket de få spillene jeg har tilgang til å kunne ikke finne noen bruksanvisninger på norsk for Xbox360 spill, PS3 eller Wii spill. Siden dette er kun for et begrenset antall, er det noen som kan si om de har norsk brukermanual / bruksanvisning på tv-spill?? Vet at det finnes engelske manualer ute på diverse doc sider osv., men ingen norske? Finnes det ikke norske bruksanvisninger? Tusen takk for hjelpen!
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 De fleste spill som er beregna for barn, har norske bruksanvisninger.
ull50kk Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 De fleste spill som er beregna for barn, har norske bruksanvisninger. True men eg har en go del norske bruksanvisninger til PS2 spel. Som f.eks God of War.
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 De fleste spill som er beregna for barn, har norske bruksanvisninger. True men eg har en go del norske bruksanvisninger til PS2 spel. Som f.eks God of War. Nå var det snakk om XBOX 360, PS3, og Wii spill.
Kris Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 I spillhylla jeg har her er det sånn: PS3: Motorstorm - Norsk SingStar - Norsk Guitar Hero III - Norsk Guitar Hero World Tour - Norsk Burnout Paradise - Norsk Killzone 2 - Norsk LittleBigPlanet - Ikke norsk. Tror den er på norsk i vanlige, men mitt eksemplar er kjøpt i england. Skate. - Ikke norsk Colin McRae DiRT - Ikke norsk Grand Theft Auto IV - Ikke norsk Saints Row 2 - Ikke norsk Full Auto 2 - Ikke norsk Uncharted: Drake's Fortune - Ikke norsk Xbox 360 De fleste Xbox 360 spillene jeg har er fra amerika, så de har engelske bruksanvisninger. Men de jeg har som er norske: Forza 2 - Norsk Kung Fu Panda - Norsk Halo 3 - Norsk Resident Evil 5 - Norsk Skate 2 - Ikke norsk Lego Indiana Jones - Ikke norsk
ull50kk Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 De fleste spill som er beregna for barn, har norske bruksanvisninger. True men eg har en go del norske bruksanvisninger til PS2 spel. Som f.eks God of War. Nå var det snakk om XBOX 360, PS3, og Wii spill. Ups bomma der! Eg skyldar på at det var tidleg på morningen
vikingkylling Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Mener Viva Piñata har norsk bruksanvisning. Faktisk er hele spillet på norsk, komplett med norske stemmer og greier. Ikke kan man skru det over til engelsk inne i spillet heller. Heldigvis gikk det å stille inn xboksen til engelsk for å slippe å høre norske stemmer.
S-r-ex Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Om jeg tør å spørre, hva går dette prosjektet egentlig ut på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå