Gå til innhold

Death Knight - specs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey!

Har vært borte fra min 80 DK nå ca 3 mnd. Og vet mye har skjedd innen for specs. Har vært

Unholy hele min tid som DK, men ønsker nå prøve en bra blood-spec for pvp og noe pve. Har

full Tier 7.5 gear, så får bruke dette i pvp til får noe pvp gear. Men det jeg ønsker å

spørre om her er, noen som kan sette opp en bra og anbefalt blood-pvp spec som jeg kan

prøve. Gjerne om hvorfor du velger den spec'en fremfor en annen hadde også vært utrolig

fint.

Setter pris på alle forslag, er rimelig blank akkurat nå :)

Takk på forrhånd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Might of Mograine burde da være bankers i en hver blood build. Ville nok droppet Bloodworms og Imp Blood Presence (kanskje også Vendetta), og heller satset på Rune Tap og Vampiric Blood. Runic Power Mastery er nok noe du bør vurdere med tanke på DRW. Synes du går lengre ned i Unholy enn nødvendig.

Dette er naturligvis mine personlige preferanser, og på langt nær noen fasit. Skal nevnes at jeg ikke har spilt Blood på en stund, eller Death Knight for den saks skyld.

Skrevet (endret)

Jeg ville også vurdert ravenous dead og toughness. Ravenous dead gir deg jo mer strength og gjør ghoulen bedre, og toughness gir deg både mer armor og AP siden du har bladed armor. Er litt usikker på hva jeg skulle byttet ut. Jeg er en som foretrekker survivability. Det andre specet så i alle fall bedre ut enn det første, imp rune tap og vampiric blood er et must i pvp spør du meg.

Edit:

Kan jo legge til speccet jeg bruker i pvp, men det er egentlig mitt tank-spec så det er ikke optimalisert for pvp. Jeg klarer å holde meg i live ganske lenge med det, men jeg skulle gjerne hatt litt mer damage output.

http://www.wowhead.com/?talent#j0EMsIoIofM...0xLZ0ghh:ophV0m

Endret av Blodappelsin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...