Rasmusx Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 (endret) hvorfor måtte de ta med denne dumme jarate tingen? det kommer til å gjøre spillet uspillelig http://www.teamfortress.com/sniper_vs_spy/english.htm kaste piss på hverandre ? seriøst? idiotisk ..... Endret 21. mai 2009 av Rasmusx
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 :!: Men får han pil og bue blir det artig
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 Er ganske enig der, det positive er at fienden blir satt fyr på og at man tar mer skade. Men den blir ikke noe og bruke i pcw osv. nei.
Rasmusx Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Skrevet 21. mai 2009 Er ganske enig der, det positive er at fienden blir satt fyr på og at man tar mer skade.Men den blir ikke noe og bruke i pcw osv. nei. det står at fienden tar 35% mer damage for noen sekunder men teamates slokker det flammer på ...... pooor pyro
Pivotal Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Jarate funker jo helt greit det, er kanskje litt svakt faktisk. Mye morro i den nye updaten. Men liker ikke helt det nye itemsystemet.
Cortinarius rubellus Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 HATER det nye systemet, fått 4 boksehansker og 3 blautsaugers osv. Spy og vræl:P Utenom det så er spillet som vanlig bare blitt mer konge enn før;)
Pivotal Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 hehe, ja har fått litt ekstra sandmans og backburners Men har fått jarate og kritzkrieg som jeg ikke hadde fra før av.. men vil ha hatter
Cortinarius rubellus Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Heavy med amrikansk fotball-hjelm ser utrolig rart ut :!:
Rasmusx Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Skrevet 11. juni 2009 Heavy med amrikansk fotball-hjelm ser utrolig rart ut :!: den kuleste hatten er pyros beany (veit ikke om det er riktig stavet )
Cortinarius rubellus Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 men det tar tid og få alt, har ikke fått ei lue og jeg regner med det også er random:P
Rasmusx Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Skrevet 11. juni 2009 men det tar tid og få alt, har ikke fått ei lue og jeg regner med det også er random:P har ikke fått noe headgear enda :'( gjør meg ganske pissed off
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå