Gå til innhold

Fuktighets krem til ansikt (ung og tørr hud)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,

 

Kan noen annbefale noen fuktighets kremer til ansikt for ung og tørr hud? Gjerne noen som ikke koster skjorta.

 

Uff, har vært plaget med tørr hud i hele vinter. Flasser og diverse. Har kjøpt mange forskjellige kremer som skal vistnok hjelpe, men har ikke funnet noen enda :/ Jeg var skikkelig tørr..

Endte opp med å smøremeg med babyolje et par ganger i uka før jeg gikk å la meg, klissete ja, men gud så effektivt. Har snakket med hudlege ang dette, og han sa at det spilte ingenrolle ang urenheter :p var livredd for at detskulle få omvendt effekt.

 

Spenol funker jo knall også! :roll:

Endret av Majsna
Lenke til kommentar

Sleit ekstremt med det, og den daglige dusjingen gjorde ikke saken noe bedre! Spenol ga jeg opp etter en stund. Dritt å gå ut med sviende hud med hvite flak over alt i fjeset. Men så fant jeg en krem som løste alt!

 

JASON Aloe Vera 84% Hand & Body Lotion. Man finner det på de fleste kosmetikk butikker. Beste med kremen er at alt er organisk shit, ikke noe sånn kunstig nivea type krem.

Endret av Abiden
Lenke til kommentar

På de fleste butikker, inkludert dagligvare, får du kjøpt Vaseline Intensive Care, Day Cream. Det er ikke noe spesielt dilldall med den, den lukter naturlig og godt, er veldig myk uten å bli ekkel, gir masse fuktighet samtidig som den trekker seg inn og ikke gjør huden fet. Koster heller ikke så mye, ca en femtilapp, og da varer den leeeenge.

Lenke til kommentar
Sleit ekstremt med det, og den daglige dusjingen gjorde ikke saken noe bedre! Spenol ga jeg opp etter en stund. Dritt å gå ut med sviende hud med hvite flak over alt i fjeset. Men så fant jeg en krem som løste alt!

 

JASON Aloe Vera 84% Hand & Body Lotion. Man finner det på de fleste kosmetikk butikker. Beste med kremen er at alt er organisk shit, ikke noe sånn kunstig nivea type krem.

 

Oi, det er det de brukte på sykehuset i sommerjobben min :o Tror jeg har en liggende hjemme her noen plass.. Må sjekke, men begynner å bli bedre nå da. Når det nærmer seg sommeren..

Spenol funker greit til meg, men sånn generelt så har jeg bare prøvd å smøre meg med det mest fetende jeg finner. Har smurt meg med bodycream i ansiktet også. Haha, klissete men lukter godt. Bodyshop sine..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...