Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2010 i Norge


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregemini. Må jo tåle litt hiler da.

 

Bedre enn muslimmusikk.

 

Skjønner ikke helt hvordan du kan sammenligne heil med muslimskmusikk. Hadde det vært sammenligning mellom muslimskmusikk og vinenren så hadde det make sense.

 

Trolling, comes in all shapes and sizes. Han bare blandet forum, skulle skrive under på politikk, men tok med seg sine ideer som han ikke for delt der hit ;)

Endret av The-One
Lenke til kommentar

Herregemini. Må jo tåle litt hiler da.

 

Bedre enn muslimmusikk.

 

Skjønner ikke helt hvordan du kan sammenligne heil med muslimskmusikk. Hadde det vært sammenligning mellom muslimskmusikk og vinenren så hadde det make sense.

 

Trolling, comes in all shapes and sizes. Han bare blandet forum, skulle skrive under på politikk, men tok med seg sine ideer som han ikke for delt der hit ;)

 

Jepp, tydeligvis.

 

NRK skal ha cred for å ha vist en flott show. Noen pinlige øyeblikker her og der, men ellers en av de beste MGP showene vil jeg nå si.

Lenke til kommentar

En ting jeg alltid har lurt på....

 

Hvorfor må poengene alltid leses opp på fransk i tillegg til engelsk?

 

Og når de kommer til frankrike, så sier de det på fransk, og så oversetter programlederen det til engelsk.

 

Care to explain?

Lenke til kommentar

En ting jeg alltid har lurt på....

 

Hvorfor må poengene alltid leses opp på fransk i tillegg til engelsk?

 

Og når de kommer til frankrike, så sier de det på fransk, og så oversetter programlederen det til engelsk.

 

Care to explain?

 

Franskmenn er noe sta menesker som ikek gidder og lære seg engelsk, og er sinna for at engelsk er ett større språk enn fransk

 

Som ifjor så er det pressen som har bestemt vinneren på forhånd

 

Hvem ellers skulle bestemme?

Lenke til kommentar

En ting jeg alltid har lurt på....

 

Hvorfor må poengene alltid leses opp på fransk i tillegg til engelsk?

 

Og når de kommer til frankrike, så sier de det på fransk, og så oversetter programlederen det til engelsk.

 

Care to explain?

 

Tror det er fordi ho ene programlederen (kvitt eller dobbelt dama) er fransk elns.

Lenke til kommentar

En ting jeg alltid har lurt på....

 

Hvorfor må poengene alltid leses opp på fransk i tillegg til engelsk?

 

Og når de kommer til frankrike, så sier de det på fransk, og så oversetter programlederen det til engelsk.

 

Care to explain?

 

Tror det er fordi ho ene programlederen (kvitt eller dobbelt dama) er fransk elns.

Hun kan jo masse andre språk.

 

Uansett er det slik HVER eneste finale.

Lenke til kommentar

Faen altså. Samma hvor mye faenskap Tyskland finner på, enten det er nazismen eller verdens verste sang, så vinner de flest stemmer. Ikke kunne kjerringa synge, ordlegge seg eller te seg.

 

Romania var best, etterfulgt av Hellas.

 

Enig at Romania var best ja.

 

Så dere litt tidligere i showet, hun Tyske innkasserte seieren på forskudd nå de var bare halveis :p

Heldigvis for hun berget det seg i land..

 

Hvordan blir det til neste år når det gjelder Norge, kommer vi med eller..?

 

 

Selvfølgelig kommer vi med. Men om stemmegivningen er like håpløs i norske mgp neste år som den var i år, så vil ikke det hjelpe en dritt pga resultatet i den Europeiske finalen. Håper Tone skal delta i mgp neste år og Maria. Disse tror jeg har gode vinnersjanser. glemte A1 og Muri ;)

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...