Gå til innhold

Gjør seg klar for "Iphone 2009"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Der sier du noe Genser. Nye farger ville ikke vært dumt, men smileys eksisterer allerede.

Bare så dumt smileys kun fungerer på mld fra og til iphone, og ikke fra/til andre modeller (med mindre noe er endret i det siste)

Lurer på om mer RAM gjør den mer stabil, så man slipper at apps slår seg av hele tiden (som safari) ?

Lenke til kommentar

Ja får håpe Apple finner på noe med smileysene, slik at de fungerer uahengig av plattform og produsent.

 

Mer RAM vil vel gjøre den litt mer stabil ja, siden OSX da slipper å "spørre" om mer minne for å kunne åpne/kjøre en annen prosess. Angående Safari og ustabiliteter, så er vel dette så og si eliminert i 2.2.1. Jeg har ikke opplevd at Safari har avsluttet i 2.2.1. Jeg har også prøvd å få den til å krasje ved å besøke store og tunge nettsider, uten at den har tatt kveld.

Lenke til kommentar
Der sier du noe Genser. Nye farger ville ikke vært dumt, men smileys eksisterer allerede.

Bare så dumt smileys kun fungerer på mld fra og til iphone, og ikke fra/til andre modeller (med mindre noe er endret i det siste)

Lurer på om mer RAM gjør den mer stabil, så man slipper at apps slår seg av hele tiden (som safari) ?

Når jeg sier smileys mener jeg sånn at når noen skriver : ) uten mellomrom blir det til typ :) . Hva mente egentlig dere?

 

Ikke noe behov for meg, men som man ser her på forumet er det en del som ønsker det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...