Gå til innhold

Logitech G19 - er det stor eller liten enter-tast?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

som tittelen sier, noen som vet om det er stor eller liten enter tast på Logitech G19 med pan-nordisk layout (som komplett lister det som)?

 

Med liten enter-tast menes samme form som en shift-tast. Og med stor en som dekker 2-rader med taster i høyden.

 

 

EDIT: Siden det var litt uklart - bildene viser Engelsk layout. På G15 så var det forskjell på engelsk layout (liten tast) og norsk layout (stor tast). Er derfor jeg spør - siden jeg lurer på om det samme gjelder for G19.

 

Mvh,

-Z

Endret av ZombieBobie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det faktisk G19 han spør om og ikke G15 ;)

 

 

 

Men hvis du hadde giddet å tatt deg en tur inn på logitech sine sider så hadde du faktisk sett at på bildene de har så er kun enter tasten en høyde, så tror nok at du kan regne med at det liten enter tast.

Lenke til kommentar

spør fordi på G15 så er bildene med liten tast - mens det i realiteten er stor tast.

 

Bildene er stort sett med engelsk layout hvor det som oftest er liten tast, mens på norske oppsett er det ofte stor tast.

 

Ergo går det ikke an å vite på bakgrunn av bildene.

Endret av ZombieBobie
Lenke til kommentar

Bekrefter dette jeg også, og vil samtidig si at dette er klart det beste tastaturet jeg har hatt til nå. Bakgrunnsbelysning er digg når man har det litt mørkt i rommet. Og det å kunne velge mellom 15-20 farger er flott. Skjermen har mange muligheter, akkurat nå har jeg den til å vise cpu belastning, temperaturer, samt info på battlefield 2.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvordan er det med shift-tasten da? Har tastaturet egen tast for < og > ved siden av venstre shift, eller er det én stor shift som tar opp begge plassene?

 

 

Tror nok det er sånn som det er på normale tastatur :D

Venter på et G19 nå.

 

Edit: G19 i denne videoen har vanlig shift :D

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...