Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Norsk Eksamen 2009 - 10'ende trinn - Skulle bare være morsom


Anbefalte innlegg

Faen as, vi får fri neste onsdag, men spiller liten rolle, fordi vi har naturfagfremføring om karbonkjemi eller organisk kjemi på torsdag, og det vil si at vi har ca. to dager å gjøre det på, etter eksamen. Så kommer norskfremføring, og muntligeksamen, hvor jeg sannsynligvis kommer opp i tysk, fordi vi er 10-12 stk i tysk klassen.

 

I dag skreiv jeg et kåseri om mitt syn på underholdning. Startet ganske lekent om fotball, men endte med et frontalangrep på golf og feite, amerikanske, republikanske, Dick Cheney kopier som ser på golf som underholdning.

 

Jeg hadde en del morsomme sammenligninger, men dette blir spennende. Enten får jeg 5 som jeg pleier, ellers så går det til helvete.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå skal jeg jaggu spørre læreren på mandag. For jeg vil også ha fri! :hrm:

Får dere ikke fri da? :p Vi har hatt fri på torsdag og fredag, og skal ha fri på mandag, pluss torsdag og fredag i neste uke. Bra vi ikke har noen forberedelsesdag, for vi kan bruke hele tirsdagen på å øve. :w00t:

 

EDIT: Kom opp i matte, altså.

(Kom opp i norsk) Jeg har ikke hørt at vi får fri i det hele tatt, men håper inderlig jeg tar feil! Når jeg tenker meg om tror jeg at jeg bare har sett AB i dag... Håper det er et godt tegn. :innocent:

Lenke til kommentar
Nå skal jeg jaggu spørre læreren på mandag. For jeg vil også ha fri! :hrm:

Får dere ikke fri da? :p Vi har hatt fri på torsdag og fredag, og skal ha fri på mandag, pluss torsdag og fredag i neste uke. Bra vi ikke har noen forberedelsesdag, for vi kan bruke hele tirsdagen på å øve. :w00t:

 

EDIT: Kom opp i matte, altså.

(Kom opp i norsk) Jeg har ikke hørt at vi får fri i det hele tatt, men håper inderlig jeg tar feil! Når jeg tenker meg om tror jeg at jeg bare har sett AB i dag... Håper det er et godt tegn. :innocent:

 

Var det AB på din skole som kom opp i norsk også?

Lenke til kommentar
Nå skal jeg jaggu spørre læreren på mandag. For jeg vil også ha fri! :hrm:

Får dere ikke fri da? :p Vi har hatt fri på torsdag og fredag, og skal ha fri på mandag, pluss torsdag og fredag i neste uke. Bra vi ikke har noen forberedelsesdag, for vi kan bruke hele tirsdagen på å øve. :w00t:

 

EDIT: Kom opp i matte, altså.

(Kom opp i norsk) Jeg har ikke hørt at vi får fri i det hele tatt, men håper inderlig jeg tar feil! Når jeg tenker meg om tror jeg at jeg bare har sett AB i dag... Håper det er et godt tegn. :innocent:

 

Var det AB på din skole som kom opp i norsk også?

AB = Engelsk

CD = Matte

EF = Engelsk

Lenke til kommentar
Vaktene på vår skole var helt nazi når det gjaldt kommunisering o.l.

28 elever, og til en hver tid 5-6 lærere som sitter og stirrer på deg med ugleblikk. Skummelt...

Jeg hater når lærerne følger med, spesielt om de er bak deg og stirrer på skjermen din. Jeg blir så usikker og greier ikke arbeide klart når de følger med sånn.

Lenke til kommentar

Tror ikke vi på skolen vår får fri i det hele tatt. Heldige dere andre med fridager. :( Nå er vi ihvertfall ferdig med halvparten av den skriftlige delen av eksamen. Blir deilig å være ferdig på mandag, og bare chille fram mot muntlig eksamen.

Lenke til kommentar

Dere er heldige som har så mange klasser. På min skole ble det:

 

A = Norsk

B = Matte

 

Det betyr at jeg har eksamen mandag, fri tirsdag og onsdag. Men så må jeg på skolen på torsdag og fredag. :(

 

 

EDIT:

 

Vi satt i gymsalen. Alle hadde 2 pulter og en laptop hver. Mye plass mellom hver pult. Alltid 3 vakter. 25 elever. :)

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Dere er heldige som har så mange klasser. På min skole ble det:

 

A = Norsk

B = Matte

 

Det betyr at jeg har eksamen mandag, fri tirsdag og onsdag. Men så må jeg på skolen på torsdag og fredag. :(

 

 

EDIT:

 

Vi satt i gymsalen. Alle hadde 2 pulter og en laptop hver. Mye plass mellom hver pult. Alltid 3 vakter. 25 elever. :)

 

Laptop skulle jeg ønske jeg også hadde fått brukt, vanlig PC-mus er irriterende med gips.

(Jeg har 2 brudd i lillefingeren :()

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

A - Engelsk

B - Norsk

C - Matte

 

Ble det her. Går i B selv, så norsk ble det. Bokmål går greit, men nynorsk er en annen sak. Så gruer meg til mandagen ja.

 

Faen som folk får fri a? Har ikke hørt noe om fritak hos, og siden både A og C var på skolen i dag, regner jeg med at vi og må det.. :(

Lenke til kommentar
Laptop skulle jeg ønske jeg også hadde fått brukt, vanlig PC-mus er irriterende med gips.

(Jeg har 2 brudd i lillefingeren :()

Vi kunne velge om vi ville bruke stasjoner eller bærbar. :]

 

Det sto navnelapper med elevnummer osv på foran hver enkelt PC hos oss, noen andre måtte faktisk sitte på bærbar, men vi kunne ikke velge :(

 

Jeg får håpe på en laptop til mandag da ;)

Lenke til kommentar
Ganske digg eksamen egentlig, satt med colaen og koste meg med kabal.

4 sider om Otto Jespersen på oppgave 6.

Etter mye om og men fikk jeg stilen til å bli på 1337 ord !

 

:!: Det får du nok stort PLUSS for ;)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...