Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Norsk Eksamen 2009 - 10'ende trinn - Skulle bare være morsom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De fleste i min klasse spilte edderkoppkabal. Eller i hvert fall de få som var i klasserommet. Men det var kun da folk skulle printe ut da, fordi da var det ikke vakt bak, foran eller på siden, så var fritt løp hver gang folk skulle printe ut.

 

 

Vi måtte spør vakta om vi kunne printe ut :/ han måtte også hente arka :S

Lenke til kommentar
Vaktene vi hadde var 2 vaskedamer som jobbet på skolen (no offense), de satt og småpratet og lo i blant. Bare koselig med litt lyd noen ganger ;) Virker som andre elever hadde det strengere enn det vi hadde. Utenom de som var på paint xD

 

Haha :) Men vi som var på paint pleier ikke ha det så strengt på tentamener heller xD Sist tentamen pratet vi og koste oss, delte snop, lo osv :) (ikke på matten da, der er de strenge) Men siden vi ikke diskuterte faget gikk det greit, og etter at de fleste hadde gjort seg ferdig ble jeg og fem andre sittende og diskutere MED eksamensvakten, utrolig koselig faktisk :D

Lenke til kommentar
Noen som har noen tips til mandag?

Læreren vår sa at den beste måten å forberede seg på var å lese bøker.

 

Jeg er enig i den ;O For min del går det mest i tegneserier, det funker kjempebra (hvertfall til bokmålsteksten, siden tegneseriene er på bokmål xD) Men lesing hjelper vel uansett :) Jeg har lest tegneserier så lenge jeg kan huske, det har preget tekstene mine oppgjennom hele barneskolen, og bøker går det masse i. Det siste halvet året har jeg lest blogger jevnlig itillegg. Så lesing ambefales :)

 

Vil skryte litt også xD Fikk 6-er på norsk sidemål tentamenen for en stund siden, den var inspirert av ting jeg har lest ;O

Lenke til kommentar
Vil skryte litt også xD Fikk 6-er på norsk sidemål tentamenen for en stund siden, den var inspirert av ting jeg har lest ;O

Nice! Har fått 5 i sidemål(nynorsk) en gang når vi hadde en uke på oss til å jobbe med oppgaven. Men siden jeg er litt dårlig med grammatikken så blir det en 3'er på tentamener. :whistle:

 

Har tenkt å lese litt nynorsk i helga som forberedelse, og se litt på gamle prøver/tentamener

Lenke til kommentar

vi satt på kommunehuset vi, for vi har ikke nok pcer til alle i klassen i basen våres.

vi er 31 stykker i klassen, og vi var fordelt på to små rom som var fult av pcer. jeg trur vi fikk en meter å ha tinga våres på og der sto pcn også. men vi klarte vårs fint trur jeg. med tanke på at lufta var helt forfærdelig og selv om vi hadde to vinduer åpent, pluss døra ut i gangen så var det VARMT! Noe som var bra, ellers hadde jeg bare fått vondt i hode xd

Lenke til kommentar

Vi fikk egen pult til å ha sakene våre på, det var fint synes jeg. :] Vi er 19 i klassa og var i det største klasserommet der de stasjonere pc'ene er. Vi hadde okkupert hele 10. basa så 9. måtte gå ut for å gå i kantina og de andre 10. klassene måtte være på kunst og håndtverk rommet når de hadde undervisning. xP

Lenke til kommentar
vi satt på kommunehuset vi, for vi har ikke nok pcer til alle i klassen i basen våres.

vi er 31 stykker i klassen, og vi var fordelt på to små rom som var fult av pcer. jeg trur vi fikk en meter å ha tinga våres på og der sto pcn også. men vi klarte vårs fint trur jeg. med tanke på at lufta var helt forfærdelig og selv om vi hadde to vinduer åpent, pluss døra ut i gangen så var det VARMT! Noe som var bra, ellers hadde jeg bare fått vondt i hode xd

 

 

Hjelp .. :S Ovnene våre streiket i ti tiden og vi har det kaldeste klasserommet på hele skolen, om vinteren pleier vi å sitte på naturfagsalen fordi det alltid er kaldt i første time... De fikk fikset det, men jeg måtte alikevel sitte med jakke på ><

 

 

Kult da, 5-er er ikke dårlig :D Jeg tror jeg ligger på 5-6 i nesten alle fag oO kanskje 5- i gym og matte pga jeg er litt lat xD

Lenke til kommentar

Trur det er sånn at alle tiendeklassinger i landet som ikke kom opp i norsk hadde fri i dag, og får fri på mandag. akkurat som at vi får fri på matte og engelsk eksamensdagene :)

 

får fri hele neste uke nesten :)

eksamen på mandag, ska bare møte lærern litt på tirsdagen, ett par timer eller noe, (ska grille tydligvis) også har vi fri på onsdag (matteeksamen) torsdag fri, Fredag (engelskeeksamen) så laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang helg :D DIGG ! <3

Lenke til kommentar
Fikk ikke de andre klassene på skolen fri når dere hadde eksamen i dag? Hos oss var det bare oss ( A og B) i tiende somvar på skolen.

 

Nei, du var nok ikke helt med idag du, det var bare CD og EF som ikke var på skolen, 8. og 9. var der :tease:

Lenke til kommentar

I klassen vår klagde vi fordi at de 4 andre klassene får 3 fridager, mens vi bare får to 2 :p

Den dumme kjerringa av en rektor hadde sagt på forhånd at hun ikke en gang gadd å diskutere det.

Tøse....

 

 

Hvor var de da 2b? Det var ikke lys i noen av klasserommene når jeg gikk.

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar
Fikk ikke de andre klassene på skolen fri når dere hadde eksamen i dag? Hos oss var det bare oss ( A og B) i tiende somvar på skolen.

 

Vi som hadde eksamen i dag får fri når de andre har eksamen, men resten av ung. skolen får ikke fri! De hadde tveruke denne uken og reiste på utflukt i dag så vi fikk det ganske rolig, men om det ikke krasjer med timeplaner osv tror jeg ikke de kommer til å få fri... Men vi får fri onsdag og fredag :)

Lenke til kommentar
I klassen vår klagde vi fordi at de 4 andre klassene får 3 fridager, mens vi bare får to 2 :p

Den dumme kjerringa av en rektor hadde sagt på forhånd at hun ikke en gang gadd å diskutere det.

Tøse....

 

 

Hvor var de da 2b? Det var ikke lys i noen av klasserommene når jeg gikk.

 

De gikk tidligere, så ihvertfall folk fra 8. og 9. på bussen både fra og til skolen + utenfor skolen da jeg stakk.

Lenke til kommentar
Nå skal jeg jaggu spørre læreren på mandag. For jeg vil også ha fri! :hrm:

Får dere ikke fri da? :p Vi har hatt fri på torsdag og fredag, og skal ha fri på mandag, pluss torsdag og fredag i neste uke. Bra vi ikke har noen forberedelsesdag, for vi kan bruke hele tirsdagen på å øve. :w00t:

 

EDIT: Kom opp i matte, altså.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...