Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Norsk Eksamen 2009 - 10'ende trinn - Skulle bare være morsom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vaktene på vår skole var helt nazi når det gjaldt kommunisering o.l.

28 elever, og til en hver tid 5-6 lærere som sitter og stirrer på deg med ugleblikk. Skummelt...

Slikt det skal være. Synd at ikke alle skoler følger reglementet.

Vi hadde to vakter :p

 

Hehe... Vi hadde to vakter på 15 elever tror jeg. satt fremst å hørte læreren puste som en gris. Klarte så vidt å konsentrese meg :wallbash::p

Lenke til kommentar
Er typisk med slengkommentarer i timene, kan du ikke lage en historie om en gutt som sitter mye på diskusjon.no med depressive tanker?

Hent stoff fra deppetråden og ta med kilder på innlegg bør imponere.

 

og ellers, noe du sliter med ? prøver bare og få litt hjelp til hva jeg kan skrive om :roll:

Lenke til kommentar
Er typisk med slengkommentarer i timene, kan du ikke lage en historie om en gutt som sitter mye på diskusjon.no med depressive tanker?

Hent stoff fra deppetråden og ta med kilder på innlegg bør imponere.

 

og ellers, noe du sliter med ? prøver bare og få litt hjelp til hva jeg kan skrive om :roll:

Noen andre som kom med forslaget tidligere på siden:

Fra morro til tragedie:

- prøve narkotika --> bli avhenig

- Kjøre om kapp...

- Ungdomsgjeng, tulle med noen --> tragedie

;)

Lenke til kommentar
Er typisk med slengkommentarer i timene, kan du ikke lage en historie om en gutt som sitter mye på diskusjon.no med depressive tanker?

Hent stoff fra deppetråden og ta med kilder på innlegg bør imponere.

 

og ellers, noe du sliter med ? prøver bare og få litt hjelp til hva jeg kan skrive om :roll:

men i svarte.. jeg gir deg hjelp og du ignorerer den? hva forventer du deg? en pdf med alle oppgavene?

Lenke til kommentar
Er typisk med slengkommentarer i timene, kan du ikke lage en historie om en gutt som sitter mye på diskusjon.no med depressive tanker?

Hent stoff fra deppetråden og ta med kilder på innlegg bør imponere.

 

og ellers, noe du sliter med ? prøver bare og få litt hjelp til hva jeg kan skrive om :roll:

men i svarte.. jeg gir deg hjelp og du ignorerer den? hva forventer du deg? en pdf med alle oppgavene?

sry, men så ut som en sleng comments :p

du har ikke link til "deppetråden"?

Endret av Ghostredier
Lenke til kommentar
Jeg har fortsatt stilen min på brukern min på skolen. Forresten måtte jeg levere minnepennen min på slutten av skoledagen.

 

Vi fikk som sagt ikke lov til å bruke minnepinne, og vi måtte i tillegg bruke egne eksamensbrukere på terminalene på skolen :(

Rart det der. Trodde vi hadde de samme reglene. :/

 

hm.. det må være lærerne som ikke har fått med seg reglene eller noe:S Hos oss sjekket de ikke minnepinnene en gang ;S

Læreren min sjekka minnepennen veldig raskt, jeg bladde, hu så overskriftene og sa "ja, den er grei" før jeg var nederst på sidene :p

 

Hehe, litt seint ute, men men. Hos oss skrudde de ikke engang av Internettet :p satt på google og wikipedia, og så brukte jeg http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html for å rette. Det var digg. Noen i klassen satt på 123spill.no også.

Lenke til kommentar

Virker ut som dere med bokmål som hovudmål, sliter veldig med sidemål. Nåja, heldigvis har ikke jeg det problemet. :tease: Nynorsk forever! :thumbup:Sitter her og venter på at noen skal fortelle meg at jeg skriver på bokmål

 

Tenkte jeg skulle skrive om noen ungdommer som mobber mange folk, uten konsekvenser, men så begynner det en ny, psykopatisk fyr inn i klassen... Og han skulle de aldri ha mobbet, for å si det sånn. "Skulle bare være morsom". Hva syns dere?

Lenke til kommentar

Hvis jeg kan, skal jeg skrive en historie om meg selv som drar tilbake i tid, og banker gørra ut av Ivar Asen og de andre som kjempet for nynorsken. :p

Dere som har nynorsk som hovedmål har en stor fordel da dere er "omringet" av bokmål hele tiden. Nesten alt på tv, nettet, filmer osv. er bokmål.

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...