Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Norsk Eksamen 2009 - 10'ende trinn - Skulle bare være morsom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

nå er jeg endelig hjemme, men jeg kom på en ting jeg glemte å lagre før jeg printet ut!!! :SS ha det noe å si? liksom, jeg lagret underveis, men når jeg trykket "x" så kom den melding:"sikker på at du vil avslutte uten å lagre" Også automatisk trykket jeg ja... noen som har peil?

-------------------------------------------------------------------

skrev selv ca. 3 sider+ 1 side med kilder.. mange som glemte kilder hørte jeg. Valgte oppgave 2... skrev om humor, om hvordan den er hos forskjellige personer+noen egene ""erfaringer" mot slutten. Syntes ikke den svarte til oppgaven egentlig siden jeg skrev artikkel og de spurte om "hvordan er humoren din" eller noe i den grad... men skrev i hvert fall litt om meg selv og da...

 

Jeg måtte slette min stil etter jeg hadde skrevet ut og levert...

Det suger maks.

Lenke til kommentar
Jeg har fortsatt stilen min på brukern min på skolen. Forresten måtte jeg levere minnepennen min på slutten av skoledagen.

 

Vi fikk som sagt ikke lov til å bruke minnepinne, og vi måtte i tillegg bruke egne eksamensbrukere på terminalene på skolen :(

Lenke til kommentar
Jeg har fortsatt stilen min på brukern min på skolen. Forresten måtte jeg levere minnepennen min på slutten av skoledagen.

 

Vi fikk som sagt ikke lov til å bruke minnepinne, og vi måtte i tillegg bruke egne eksamensbrukere på terminalene på skolen :(

Rart det der. Trodde vi hadde de samme reglene. :/

Lenke til kommentar
Jeg har fortsatt stilen min på brukern min på skolen. Forresten måtte jeg levere minnepennen min på slutten av skoledagen.

 

Vi fikk som sagt ikke lov til å bruke minnepinne, og vi måtte i tillegg bruke egne eksamensbrukere på terminalene på skolen :(

Rart det der. Trodde vi hadde de samme reglene. :/

 

hm.. det må være lærerne som ikke har fått med seg reglene eller noe:S Hos oss sjekket de ikke minnepinnene en gang ;S

Endret av Martine567
Lenke til kommentar
Jeg har fortsatt stilen min på brukern min på skolen. Forresten måtte jeg levere minnepennen min på slutten av skoledagen.

 

Vi fikk som sagt ikke lov til å bruke minnepinne, og vi måtte i tillegg bruke egne eksamensbrukere på terminalene på skolen :(

Rart det der. Trodde vi hadde de samme reglene. :/

 

Trodde jeg også, vi har jo samme oppgaver, dato osv, så hvorfor kan vi ikke bruke samme hjelpemidler? Når det står at man ikke kan bruke komuniserbare hjelpemidler, men alt annet, må det jo være lov til å bruke minnepinne, siden jeg har ikke noe skjult simkortadapter eller mobilt nettbrebånd på minnepinna :thumbdown:

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Jeg har fortsatt stilen min på brukern min på skolen. Forresten måtte jeg levere minnepennen min på slutten av skoledagen.

 

Vi fikk som sagt ikke lov til å bruke minnepinne, og vi måtte i tillegg bruke egne eksamensbrukere på terminalene på skolen :(

Rart det der. Trodde vi hadde de samme reglene. :/

 

hm.. det må være lærerne som ikke har fått med seg reglene eller noe:S Hos oss sjekket de ikke minnepinnene en gang ;S

Læreren min sjekka minnepennen veldig raskt, jeg bladde, hu så overskriftene og sa "ja, den er grei" før jeg var nederst på sidene :p

Lenke til kommentar
IT-ansvarlig kom bare å så på minnepennen, han spørte ikke om å se på innholdet engang. han bare kom, så på minnepennen som lå ved siden av meg, og sa "den er ok!" også gikk han ...

Han måtte vel sjekke om det virkelig var en minnepenn, og ikke noe kommunikasjonsutstyr. ;)

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvorfor læreren min skulle beholde Minnepennen min... :huh:

Alt er jo lov, så lenge man ikke kan kommunisere med det. Har aldri hørt om en minnepenn man kan kommunisere med, så læreren din er nok litt dum. :p

hehe ;) Får legge til at hun tok den etter eksamen var ferdig. :p Men rart likevel...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...