Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har du et fantastisk forhold? det har eg


Anbefalte innlegg

Eg er bare 19 år å eg har allerede funne dama eg vil leve resten av livet mitt me.

Hu er 17 og går på skule og er herligere enn herligheten sjøl:D.

Vi har vert sammen litt mer enn 5 månder nå kjent kverande i 7ca. og heilt fra starten av, til og me før me blei sammen var eg hekta:D.

Beste med dette er at hu føler helt likt å er like forelska, vi har prata om masse om framtiden, tid vi skal bu sammen (etter eg dimme fra militært:), alt vi vil gjør i livet og gifte oss og sånne søte ting:D.

Heilt fra starten av har eg bare tenkt på henne og det er bare hun som er på tankene mine. Kunne aldri tenkt meg noen andre for hun er rett å slett best, drit morsom, søt:D, nydelig (hot som hun har fått meg til å si:). Føler hun kunne vert bestevennen min hadde me ikke vert sammen.

 

Kver gang eg er hjemme fra militæret bruker eg bare tida mi på hu;) elsker å være me henne ikke et kjedlig sekund.

Vi har gjort ting som eg egentlig hata, men det var drit gøy me henne:D vi gjekk på tur i fjellet:P! virkelig koslig.

Men... ja ville bare si at eg har funne dama eg vil leve resten av livet mitt med, gifte meg me hun og få unger å kose oss:)

 

syns det er for mye negativ info her og folk med for mye problemer:P måtte bare dele litt me verden at det er faktisk noen så har det bra.

 

Vil gjerne høre flere folk som har det bra sammen:D

Endret av WillyWanker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Etter to år med dama mi, er jeg fremdeles i den tro at jeg har funnet dama jeg vil tilbringe resten av livet mitt med. Vi har aldri vært noe særlig stormforelsket par, men heller vanlig småforelsket i hverandre helt siden starten... i alle fall for min del. Det var ikke overdreven flørting eller konstant klining, men den utrolig gode kjemien og ærligheten ovenfor hverandre som har holdt oss såpass tett knyttet i så lang tid.

Men det er viktig å ikke bygge seg opp alt for store forhåpninger og forventninger. I tilfelle det skjærer seg, kan det være et større ballespark enn du kanskje noen gang vil få.

Selv om jeg betviler det, har jeg det i bakhodet at selv den søteste honning kan bli besk og at forholdet plutselig tar en retning du ikke ønsker det skal ta. Derfor er det viktig som sagt å ikke sveve på en sky, men se realiteten i hvitøyet.

 

Det er bedre å gjøre seg opp for små forventninger til ting enn for store. Da blir man mer overrasket dersom det går bra og mindre skuffet ved en kontra =)

Lenke til kommentar

Du må huske på at kjærlighet er mer enn forelskelse ;) Og at hverdagen kan bli ganske annerledes når du kommer hjem fra militære, og dere kommer til å se hverandre hver eneste dag.

 

Men uansett, å være forelsket er det beste i verden, nyt det :) Sier jo ikke at det ikke kommer til å gå.

Lenke til kommentar

Trodde med min forrige kjæreste at jeg hadde funnet den riktige jenta og så frem til resten av livet med henne, men fikk planene brutalt knust. For å forhindre at slik skjer deg vil jeg råde til å bare nyte øyeblikket og livet som det er akkurat nå! Er jo flott hvis det blir dere for alltid osv, men ikke se for langt fremover hele tiden. Se heller på det dere har i dag og vær glad for at du har funnet en jente du elsker, uten å nødvendigvis legge bindende planer for all fremtid med en gang.

 

Har selv vært igjennom nok til at jeg har mistet litt troen på den ene riktige og livslang kjærlighet, men slutter jo aldri å håpe..Så det er fint å høre om slike solskinnshistorier :love:

 

Edit: Vil forøvrig legge til at jeg er i et fantastisk forhold nå..hehe :thumbup:

Endret av mayday
Lenke til kommentar

skal bruke alle penge mine på å pendle fra bodø til stavanger resten av året:P

2 fly tur/retur koste ca. 3.5k og eg skal hjem ein gang i månden:P

syns liksom det er viktigere å se henne enn å kjøpe den ringen me eingang,

men hadde eg fridd her og nå hadde hun sagt ja:) det er ganske herlig å tenke på.

 

Hadde eg ikke satsa alt å vert så open me hu som eg er hadde det ikke vert like gøy.

elske å dele alt eg tenke med henne, og elsker å høre alle di sprø tinga hu vil gjør i livet:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...