Gå til innhold

MAG - Massive Action Game - Det ultimate onlinespillet på 256 spillere samtidig!


HCG

- MAG - MAG - MAG -   

102 stemmer

  1. 1. Skal du ha spillet?

    • Ja
      27
    • Nei
      21
    • Kanskje
      54
  2. 2. Tror du spillet blir bra?

    • Ja
      77
    • Nei
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vel spilt omkring en 10 matcher på MAG nå. Vanskelig i begynnelsen, for det er mye info og ingen tutorial i betaen. Sniperne er for dårlige syns jeg, eller så er det bare jeg som er elendig, men en AK kan drepe folk på 50-100 meters avstand uten problem så jeg ville si at snipers er ikke så bra. Men men, generelt sett positivt inntrykk, gøy å forsvare men et HELVETE å angripe.

 

Dette greiene med 256 players... Er ikke så imponerende som det høres ut, har sine øyeblikk da du og 10 andre står og venter på paratroopers som kommer nedover, men som oftest er det du og squaden din som forsvarer i lag med en annen squad og så kommer det 2 squads og skal angripe dere. Men så er det jo bare 128 players max i betaen...

 

Litt lite strukturert post kanskje, men bare spør om hva dere vil så skal jeg svare så bra jeg kan.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg sitter og spiller det nå, as we speak. Utrolig givende og drepe folk i dette spillet, føler at det har en betydning i mangel av bedre ord. Veldig gøy og se at spillerne fokuserer på et gitt oppdrag, da blir det mye mer flyt i spillet. Føles mye, mye, mye friere enn MW2, som føles lineært og repetetivt, men det er jo hver sin smak.

 

Måten man kommer i kontakt med fienden er også veldig spennende, det skjer mye, man vet ikke helt konkret hvor fienden er, og brått så braker det løs et par skudd i din retning, og du skjønner at du må enten gjemme deg, eller løpe avgårde til nærmeste skjulested for og kunne finne ut av hvor personen befinner seg. Det er ikke like mye "run and gun" i dette spillet, noe er det jo, men veldig lite. I ekte krig løper ikke folk inntil hverandre og skyter, de gjemmer seg, eller okkuperer ett enormt bygg sammen med lagkamerater for og så drepe alt som kommer imot, og disse elementene merkes tydelig her.

 

Lagg har jeg ikke merket noe som helst til, iallefall ikke de timene jeg har tilbrakt med spillet.

 

Men det er mulig jeg vil få mer utbytte av dette spillet om jeg kjøper meg en mic, for man merker på stemningen til folket som spiller at de er "teamwork" orienterte for engangs skyld. Ja, det føles nesten som om spillerne faktisk har lyst til at teamwork skal fungere her, og det er bra, for det er mange spill som feiler på akkurat det punktet.

 

Det kan godt hende at jeg har vært heldig med hvilke spillere jeg har spilt både med og mot, og at andre har helt andre erfaringer, men til nå, virker dette som et ganske kult spill for min del..

 

Gleder meg til flere her inne skaffer seg spillet, så det blir litt fler nordmenn online også :p

 

 

EDIT:

 

Hvis det er noen som har kjøpt MAG og er interesserte i og spille, legg meg til min network id er: andr3asb

Endret av andr3asb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...