Gå til innhold

bbse.no D-Link DVG-5802S router passord


Anbefalte innlegg

Hei, for noen dager siden fikk en jeg liten mistanke at noen brukte min trådløse nettverk uten at jeg var klar over det.

 

Siden Bredbandsservice ikke hadde passord til min D-Link DVG-5802S (som de sier) så fant jeg denne manualen fra nittedalsnettet.no med et "User" passord. Men med dette passordet har jeg bare read tilgang og ikke read/write slik jeg kan endre på trådløs innstillingene.

 

Så da blir mitt spørsmål: Er det noen som kan hjelpe meg med et "Admin" passord til D-Link DVG-5802S fra bredbandsservice?

 

edit: jeg har også prøvd hard-reset men til ingen nytte.

Endret av erirlar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

du har sikkert prøvd

 

admin/admin

Admin/Admin

Administrator/Administrator

 

og andre mulige sammensettninger?

 

root/admin

D-Link/D-Link

 

 

se om du kommer inn med telnet:

 

start "run" i windows, skriv

telnet 10.0.0.1 eller 192.168.0.1 (altså "ip" til routeren)

 

Admin og blankt på passord, trykk enter

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Jeg har googlet d-link og andre merker, prøvd alt av passord jeg fant.

 

prøvde telnet igår med en hel masse passord men til ingen nytte det heller.

 

Har ringt bredbandsservice igjen nå og de skulle høre teknikeren som satte opp nettet til oss, får bare håpe han kan komme med svar imorgen.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

HEisann!

Sliter med det samme som deg. Men jeg kjøpte min DVG-5802S fra datakjeden og den er låst mot bbse/nittedalsnettet...det fant jeg ut siden jeg kunne bruke esbb som passord på User kontoen. Hva i svarte!? Er det lov å selge slike uten at de er åpnet?

Men spørsmålet er hverfall; Fikk du tak i ett passord tilslutt? I så tilfelle kan du si det til meg så jeg kan få min på nett også?

Jeg hadde blitt yderst takknemlig - og så skal de som selger slike få vite hva jeg mener om slik halv-fabrikata greier!! Jeg fikk ingen papirer med heller utenom garantikortet...

 

Mvh

Bent Are

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Hei,

 

Jeg lurer også på dette, noen som har klart å oppdrive en ny firmware til denne?

 

Ser firmwaren også blir kaldt "Andybox" som vistnok skal være norskutviklet.

 

Muligens vi skal bombadere dlink norge med supporthendvendelser vedrørende denne routeren, så er de nødt til å gjøre noe? :)

 

mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...