Gå til innhold

LG KM900 ARENA førsteinntrykk


Anbefalte innlegg

det viktigste av alt:

 

denne har engelsk stavekontroll, right?

 

kan denne "flashes" til Norsk?

 

H

Den har de fleste fleste europeiske språk. Blant annet norsk. Både på tlf generelt og stavekontroll (T9). til og med fullt norsk tastatur i landscape mode. :D:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte den fra Handtec.co.uk

Betalte litt over 3300 kr med sending som var på 40 £. Den ble sendt m Fedex til Oslo og posten resten av veien.

 

For man norsk menyspråk?

 

Javisst, så ikke den siste posten :p

 

Trygg nettside å handle fra?

Endret av kvaule
Lenke til kommentar
Må vell ha meg en sånn snart :) lekker er den hvertfall og det er godt å vite at S-class fungerer bra og at skjermen er god. Lyden er vell som vanlig i god LG kvalitet.

Tror forresten vi har samme sofa...

 

 

 

Hvis den er fra Bohus så har vi samme. Crap sofa by the way. " nupper sofaen eller? ". Selger: "nei, nei. Ingen problem. ". Vi er på andre sofaen etter 1 år....

 

Ja er fra Bohus og nupper noe sykt. Vi har en liten hund da, så vi tenkte det var grunnen...men men...

Lenke til kommentar
Må vell ha meg en sånn snart :) lekker er den hvertfall og det er godt å vite at S-class fungerer bra og at skjermen er god. Lyden er vell som vanlig i god LG kvalitet.

Tror forresten vi har samme sofa...

 

 

 

Hvis den er fra Bohus så har vi samme. Crap sofa by the way. " nupper sofaen eller? ". Selger: "nei, nei. Ingen problem. ". Vi er på andre sofaen etter 1 år....

 

Ja er fra Bohus og nupper noe sykt. Vi har en liten hund da, så vi tenkte det var grunnen...men men...

 

Vi har to hunder men den nupper på plasser de ikke har mulighet til å nå...KLAG. Vi fikk ny og skal klage igjen :-)

 

 

Litt liten skjerm til touch å være kanskje?

 

 

Nei. Denne kommer ikke med medfølgende penn. Alt er basert på fingeren og det fungerer. Vil man ha en større telefon så finnes det mange alternativer, dog ikke så bra. Men noe særlig mindre kunne den ikke ha vært.

Lenke til kommentar
Syns denne ser ut som en kinesisk iPhone-kopi. Ikonene synes jeg ser barnslig ut. Rett og slett. Men fint test, det skal du ha :)

 

Tar jeg feil når jeg sier at LG faktisk lanserte en iPhone-kopi før iPhone?

 

Det skal vel godt gjøres å komme opp med en kopi av iPhone, før iPhone faktisk er lansert. Mener du LG Prada, så er den ingen kopi.

 

Jeg mener bare at Arena ser ut som en billig og dårlig kinesisk iPhone-kopi. Med den uttalelsen der, så sier jeg ikke at den faktisk er det. Den ser ut som en.

Lenke til kommentar
Kjøpte den fra Handtec.co.uk

Betalte litt over 3300 kr med sending som var på 40 £. Den ble sendt m Fedex til Oslo og posten resten av veien.

 

For man norsk menyspråk?

 

Javisst, så ikke den siste posten :p

 

Trygg nettside å handle fra?

Handtec har fått for det meste positive kommentarer, de er i tillegg har de flere sikker netthandel merker. Og bruker Google checkout, som bør vere et bra tegn. :) sjekket de på forbukereuropa.no og fant ingenting negativt. Men da eg bestilte fikk eg beskjed om at den var sendt dagen etter. Måtte mase for å få tracking nr. først tre dager etter bestilling ble det sendt tracking info, da fra Fedex om at den ble sendt samme dag. Så de virker ikke helt ærlig på når ting blir sendt. Men tlf kom og ganske kjapt og egentlig. Sendt torsdag og hadde den på døren tirsdag. :D Og til en pris som va nesten 400 kr billigere enn Expansys. :)

Brukererfaringer om Handtec kan du finne her: http://www.reviewcentre.com/reviews102566.html

Lenke til kommentar
Syns denne ser ut som en kinesisk iPhone-kopi. Ikonene synes jeg ser barnslig ut. Rett og slett. Men fint test, det skal du ha :)

 

Tar jeg feil når jeg sier at LG faktisk lanserte en iPhone-kopi før iPhone?

 

Det skal vel godt gjøres å komme opp med en kopi av iPhone, før iPhone faktisk er lansert. Mener du LG Prada, så er den ingen kopi.

 

Jeg mener bare at Arena ser ut som en billig og dårlig kinesisk iPhone-kopi. Med den uttalelsen der, så sier jeg ikke at den faktisk er det. Den ser ut som en.

 

Det jeg mener er at jeg husker å ha lest at LG kom med en touchskjermmobil før som apple ser ut til å hentet masse inspirasjon fra...

Lenke til kommentar
Hei

 

Har lest litt rundt om på forum og det virker som mange sliter veldig med video playback på telefonen stemmer dette? (http://labs.divx.com/node/8111) og en nevnte at den ikke støtter å kjøre video i oppløsning høyere en 320x240? (gsmarena forum) virker jo som tull men.

 

Ellers virker det jo som en kanon mobil, men vil bruke den mye til titting når eg er ute å reiser. Så det er ganske avgjørende :)

 

 

 

Dette er tull!

 

Jeg har lagt inn over 10 filmer. Disse er konvert til iPhone men fungerer også til Arena.

Det virker kjempebra og jeg ar ikke hatt trøbbel. Foruten at skjermen til iPhone er større så er kvaliteten på Arena mye bedre med de samme filene. Konverterer man til 480 x 800 så blir det enda bedre.

 

Altså, bare tull!

 

Hvilket format bruker du? Og hvordan legger du de inn? Har litt samme problem som blir beskrevet. :(

Lenke til kommentar

Bruker videora iphone converter. Filmene er tilpasset iphone men fungerer utmerket for Arena

 

Syns denne ser ut som en kinesisk iPhone-kopi. Ikonene synes jeg ser barnslig ut. Rett og slett. Men fint test, det skal du ha :)

 

Tar jeg feil når jeg sier at LG faktisk lanserte en iPhone-kopi før iPhone?

 

Det skal vel godt gjøres å komme opp med en kopi av iPhone, før iPhone faktisk er lansert. Mener du LG Prada, så er den ingen kopi.

 

Jeg mener bare at Arena ser ut som en billig og dårlig kinesisk iPhone-kopi. Med den uttalelsen der, så sier jeg ikke at den faktisk er det. Den ser ut som en.

 

 

Kanskje....Men du tar desverre helt feil. Hiphone, Cect med flere ser ut som og ER dårlige kopier. Arena er ikke en iphone kopi. iPhone BURDE vært som Arena...

Lenke til kommentar

Lurer veldig på en ting.. Hvordan er touch skjermen ? Er det som å trykke på en Iphone ? Å bare sveipe bortover med fingeren? Eller må man fysisk trykke ned litt "plastikk skjerm" før man får kontakt med mobilen? :)

 

Virker som en knall mobil!!Elsker at den har 3,5 jack, 7,5 gb minne OG kan utvide til 32 på minnekort!! Det er helt konge! :D

Lenke til kommentar
Lurer veldig på en ting.. Hvordan er touch skjermen ? Er det som å trykke på en Iphone ? Å bare sveipe bortover med fingeren? Eller må man fysisk trykke ned litt "plastikk skjerm" før man får kontakt med mobilen? :)

 

Virker som en knall mobil!!Elsker at den har 3,5 jack, 7,5 gb minne OG kan utvide til 32 på minnekort!! Det er helt konge! :D

E bare å sveipe bortover. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...