Gå til innhold

LG KM900 ARENA førsteinntrykk


Anbefalte innlegg

Nå sliter jeg med å komme på nett.

 

Jeg skrur på WiFi, kobler til vårt trådløse nettverk, og det kommer opp det den fikk connected. Men om jeg går i browseren, google maps osv, så får den ikke kontakt med noe som helst.

 

Så også at noen andre hadde "problemer" med at hvis du brukte et bilde som kontaktbilde, så kopierte det seg selv. Funnet en løsning? Irriterende å ha to av flere bilder.

Endret av Haxy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjapt spørsmål: Sølv eller svart? Noen som har sett begge variantene in real life og har en formening om hvilken de syntes så tøffest/penest/stiligst/råest/vakrest/mest ekslusiv ut?

 

Jeg synes iallefall sølvutgaven er den fineste. Vurderer å teste ut en android-tlf nå så vurderer å legge arenaen ut for salg. Ikke fordi jeg er misfornøyd med tlf, men bare så nyskjerrig på android

Lenke til kommentar

En liten ting jeg ramlet over idag som jeg ikke har lagt merke til før. For alle de som synes at meldinger vises som en samtale er best fant jeg ut at Arena faktisk har dette. Hvis man er inne på meldinger på tlf og velger "sorter bokser" eller "drafts" på engelsk får man opp alle mld som samtaler slik som på iPhone. Har ikke sett dette før så det kan være noe som har kommet etter oppdateringen. Men uansett en veldig gledelig overraskelse :) Men skulle ønsket at det hadde vært mulig å velge dette som standard visning

Endret av iGH
Lenke til kommentar
Nå sliter jeg med å komme på nett.

 

Jeg skrur på WiFi, kobler til vårt trådløse nettverk, og det kommer opp det den fikk connected. Men om jeg går i browseren, google maps osv, så får den ikke kontakt med noe som helst.

 

Så også at noen andre hadde "problemer" med at hvis du brukte et bilde som kontaktbilde, så kopierte det seg selv. Funnet en løsning? Irriterende å ha to av flere bilder.

 

Jeg sliter med det samme. Men dersom jeg kobler fra nettverket og går inn i nettleseren, og kobler til når jeg får spørsmål om det der, så kommer jeg til hjemmesiden min. Men prøver jeg gå videre derifra igjen virker det plutselig ikke igjen. Vet ikke om det er noen innstillinger som må settes eller hva det er??

 

Og når det gjelder kontaktbildene så har jeg samme irriterende greiene med 2 bilder ja.. Har ikke gjort så mye forsøk på å finne noen løsning, får studere litt.

 

I dag klikket det forresten veldig for telefonen. Noen ringte og den ble bare liggende å vibrere uten å komme med en eneste ringelyd. Jeg klarte verken å svare eller avise anrop. Fikk heller ikke slått den av, så tilslutt måtte batteriet ut. Håper det kommer noe bedre software snart. Og skjønner ingenting av dette versjon v10M greiene, det er den siden det er linket til jeg går via, men får opp at V10B, som jeg har, er siste versjon...

Lenke til kommentar
Nå sliter jeg med å komme på nett.

 

Jeg skrur på WiFi, kobler til vårt trådløse nettverk, og det kommer opp det den fikk connected. Men om jeg går i browseren, google maps osv, så får den ikke kontakt med noe som helst.

 

Her er det flere som sliter med det samme ser jeg, akkurat det samme som skjer her.

"finner ikke den forespurte verten" er meldingen som kommer.

 

Noen som har noen løsning på dette????

Lenke til kommentar
Sendte mail til LG-Mobile, de sa at grunnen til problemene med updating, var at nyeste versjon i norden var V10b, og ikke V10m. Men en ny oppdatering var på vei.

Det var godt å høre. Skal innrømme at selv om telefonen virket raskere etter siste oppdatering så har den fått noen småting ved seg som kan være litt irriterende. Det virker noen ganger som om at den ikke helt..."henger med". Når jeg plugger i hodesettet så er det ikke alltid den skjønner det. Hodesett-ikonet kommer ikke frem på skjermen og da virker heller ikke hodesettet som håndfri (mikrofonen). Og batteriindikatoren ser noen ganger ut til ikke å henge helt med heller.

 

Men, men... jeg er evig optimist når det gjelder LG. :)

Lenke til kommentar
Sendte mail til LG-Mobile, de sa at grunnen til problemene med updating, var at nyeste versjon i norden var V10b, og ikke V10m. Men en ny oppdatering var på vei.

dersom jeg kjøper en lg arena etter at versjon V10m er kommet, kan det da hende at jeg oppdaterer direkte til den, og ikke får med meg oppdateringene i v10b, altså forblir noen problem der?? :hmm:

Lenke til kommentar
Sendte mail til LG-Mobile, de sa at grunnen til problemene med updating, var at nyeste versjon i norden var V10b, og ikke V10m. Men en ny oppdatering var på vei.

dersom jeg kjøper en lg arena etter at versjon V10m er kommet, kan det da hende at jeg oppdaterer direkte til den, og ikke får med meg oppdateringene i v10b, altså forblir noen problem der?? :hmm:

Kommer an på hvor oppdaterte telefonene i butikkene er. Noen kan ha ligget litt lenger på lager. Men uansett vil du få siste versjon når du kobler til PC-Suite og den leser versjonen din. Da vil du få de oppdateringene du trenger.

Lenke til kommentar
Sendte mail til LG-Mobile, de sa at grunnen til problemene med updating, var at nyeste versjon i norden var V10b, og ikke V10m. Men en ny oppdatering var på vei.

dersom jeg kjøper en lg arena etter at versjon V10m er kommet, kan det da hende at jeg oppdaterer direkte til den, og ikke får med meg oppdateringene i v10b, altså forblir noen problem der?? :hmm:

Kommer an på hvor oppdaterte telefonene i butikkene er. Noen kan ha ligget litt lenger på lager. Men uansett vil du få siste versjon når du kobler til PC-Suite og den leser versjonen din. Da vil du få de oppdateringene du trenger.

 

 

Svar fra LG support

 

Beklager at du har problem med din telefon! Har du fortsatt problem med kontaktlisten etter at du har oppgradert? Da skal du prøve å gjøre en fabrikktilbakestilling. Har hatt flere kunder som sier at det virker etter oppgradering til 10b. Til ditt Wifi-problem, hvilken router/accespoint har du. Vet at det er et stort antall kunder med samme symptoner som deg som har problem med D-Link produkter. Hvorfor vet jeg ikke, men når de prøver mot andre merker så virker det. Har du D-Link så er det bra om du kan prøve mot en annen type. Hør av dig igjen om det fortsatt er problem etter disse løsningsforslagene.

 

 

 

Vennlig hilsen

 

Jan Erik

 

LG support

 

 

Jeg har selvfølgelig D-link

Lenke til kommentar
Jeg har hatt samme problem med WIFI oppkobling. Og det er en D-link router. Har ikke fått testet det mot andre routere enda. Om en tar fabrikktilbakestilling går en da tilbake til forrige software versjon også??

 

Nei, det kan ikke være sånn, da er vi jo tilbake på skratch med

telefonbok problemet igjen....

Jeg spurte om jeg mister noe av det jeg har lagt inn på telefon,

men har ikke fått svar på det enda....

Lenke til kommentar
Jeg har hatt samme problem med WIFI oppkobling. Og det er en D-link router. Har ikke fått testet det mot andre routere enda. Om en tar fabrikktilbakestilling går en da tilbake til forrige software versjon også??

 

Nei, det kan ikke være sånn, da er vi jo tilbake på skratch med

telefonbok problemet igjen....

Jeg spurte om jeg mister noe av det jeg har lagt inn på telefon,

men har ikke fått svar på det enda....

 

 

 

 

Håper det er dette med D-Link som er feilen for deg også da. Er ikke riktig sikker på dette med fabrikktilbakestillingen på denne telefonen. De har jo delt opp minnet på en måte. Ca. 500 MB till systemet og ca. 7.5 GB til eget material. Så den bskulle kunne la være å påvirke den store delen. Men for sikkerhets skyld så bør du sikkerhetskopiere dette også.

 

 

 

Vennlig hilsen

 

Jan Erik

 

LG support

 

Prøvde å sikkerhetskopiere i helgen, men etter 3,5 time avsluttet jeg den,

kan være at det tok litt lengre tid da jeg har lagt inn en 5-6 GB med musikk...

Lenke til kommentar

Jeg har ingen problem med WIFI-tilkobling. Men ingen av de punktene jeg bruker er D-Link, heller.

 

Jeg har fortsatt problemer med telefonboken etter oppgraderingen. Faktisk er den blitt verre. Jeg lagret doble nummer på kontaktene og nå kjenner den ikke igjen allerede lagrede nummere heller. Skal prøve resettingen og kjøre ny oppgradering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...