Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Følelser for en gutt


Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å få følelser for en gutt, og det er ikke så ofte at jeg får. Han har sagt at han ikke vil ha et forhold helt enda, men heller se med tiden. Han slo opp med eksen sin for noen mnd siden, i januar tror jeg, og de var ilag i nesten 2 år.. så jeg skjønner han godt egentlig.

 

Men det jeg trenger, er å vite hvordan jeg kan vise han at jeg liker han, uten å virke for masete og innpåslitende. Jeg sender ofte mld til han, ønsker han en fin dag osv.. prøver å virke så voksen som mulig, siden han snart fyller 22 og jeg er 16. Men ja, jeg vil ikke virke for innpåslitende, men samtidi få han til å like meg.. så hva gjør jeg?

 

Forresten, han har snart bursdag, og jeg tenkte å kjøpe en liten ting til han.. vi er ikke ilag eller noe da, så trenger ikke være noe personlig, men bare en liten ting som får han til å huske meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har begynt å få følelser for en gutt, og det er ikke så ofte at jeg får. Han har sagt at han ikke vil ha et forhold helt enda, men heller se med tiden. Han slo opp med eksen sin for noen mnd siden, i januar tror jeg, og de var ilag i nesten 2 år.. så jeg skjønner han godt egentlig.

 

Men det jeg trenger, er å vite hvordan jeg kan vise han at jeg liker han, uten å virke for masete og innpåslitende. Jeg sender ofte mld til han, ønsker han en fin dag osv.. prøver å virke så voksen som mulig, siden han snart fyller 22 og jeg er 16. Men ja, jeg vil ikke virke for innpåslitende, men samtidi få han til å like meg.. så hva gjør jeg?

 

Forresten, han har snart bursdag, og jeg tenkte å kjøpe en liten ting til han.. vi er ikke ilag eller noe da, så trenger ikke være noe personlig, men bare en liten ting som får han til å huske meg :)

 

I de fleste forhold (selv om det ikke er noe her enda da) har ikke alder så mye å si. Men det er viktig å ikke være innpåsliten, slik at han blir lei deg. På bursdagen kan det være smart å kanskje levere gaven litt anonymt. en slik at han til slutt finner ut at den er fra deg.

Endret av wacz016
Lenke til kommentar
Jeg har begynt å få følelser for en gutt, og det er ikke så ofte at jeg får. Han har sagt at han ikke vil ha et forhold helt enda, men heller se med tiden. Han slo opp med eksen sin for noen mnd siden, i januar tror jeg, og de var ilag i nesten 2 år.. så jeg skjønner han godt egentlig.

 

Men det jeg trenger, er å vite hvordan jeg kan vise han at jeg liker han, uten å virke for masete og innpåslitende. Jeg sender ofte mld til han, ønsker han en fin dag osv.. prøver å virke så voksen som mulig, siden han snart fyller 22 og jeg er 16. Men ja, jeg vil ikke virke for innpåslitende, men samtidi få han til å like meg.. så hva gjør jeg?

 

Forresten, han har snart bursdag, og jeg tenkte å kjøpe en liten ting til han.. vi er ikke ilag eller noe da, så trenger ikke være noe personlig, men bare en liten ting som får han til å huske meg :)

 

I de fleste forhold (selv om det ikke er noe her enda da) har ikke alder så mye å si. Men det er viktig å ikke være innpåsliten, slik at han blir lei deg. På bursdagen kan det være smart å kanskje levere gaven litt anonymt. en slik at han til slutt finner ut at den er fra deg.

 

Hvorfor anonymt? Det blir bare helt teit =p

Lenke til kommentar

Hemmelig beundrer, hehe. Tror kansje det er bedre å ikke sende anonymt. Er du sikker på at han kan se for seg å bli sammen med en på 16? For om han syntes det er for ungt er det ganske bortkastet tid. Jeg er selv 21, og det hadde blitt i yngste laget for meg. Ikke for å ta motet fra deg, bare så det er sakt.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Er det seinere i år du fyller 17, eller har du nettopp fylt 16?

Hvor gammel er eksen hans?

 

Du kan kanskje få noen hint fra gavene deltakerne i Jakten på Kjærligheten tok med da de kom til gården første gang. Noen satset på hobby (bakebok til en som likte å bake), andre satset på kos (hjemmelaget teddybjørn med hjerte). Ei eldre dame plantet ut blomsterløker i hagen så de dannet et hjerte :love: Men du bør vel satse på enten et kosedyr eller noe han trenger til hobbyen sin eller i hverdagen. Liker han å fiske, ei lita bok om fisker, etc.

Lenke til kommentar
Er det seinere i år du fyller 17, eller har du nettopp fylt 16?

Hvor gammel er eksen hans?

 

Du kan kanskje få noen hint fra gavene deltakerne i Jakten på Kjærligheten tok med da de kom til gården første gang. Noen satset på hobby (bakebok til en som likte å bake), andre satset på kos (hjemmelaget teddybjørn med hjerte). Ei eldre dame plantet ut blomsterløker i hagen så de dannet et hjerte :love: Men du bør vel satse på enten et kosedyr eller noe han trenger til hobbyen sin eller i hverdagen. Liker han å fiske, ei lita bok om fisker, etc.

 

Jeg fylte 16 nå i mars.

Hun ene eksen er 18 år, så det er jo litt forskjell på meg og hun..

 

Han er veldig opptatt av biler, men det blir vel litt dyrt å kjøpe noe innenfor det.

Lenke til kommentar

Lag din egen wunderbaum, kjøp en modell av bilen hans e.l.?

Når jeg var 20 var jeg sammen med ei på 16, og det var ganske stor forskjell. Hadde personlig vært ganske skeptisk til en 16åring når jeg var 22, da hadde jeg "18-årsgrense", nå har jeg vel kanskje ca 20 som absolutt nedre aldersgrense(er 25).

Lenke til kommentar
Lag din egen wunderbaum, kjøp en modell av bilen hans e.l.?

Når jeg var 20 var jeg sammen med ei på 16, og det var ganske stor forskjell. Hadde personlig vært ganske skeptisk til en 16åring når jeg var 22, da hadde jeg "18-årsgrense", nå har jeg vel kanskje ca 20 som absolutt nedre aldersgrense(er 25).

 

Ja, kanskje det :) takk for tips ialefall!

 

Ja, det er vel litt forskjell, men en jeg kjenner var sammen med en på 22, og da var hun bare 15. Han det er snakk om som jeg liker, er ikke så veldig nøyen på alder osv.

Lenke til kommentar
men en jeg kjenner var sammen med en på 22

Med trykk på "var"? Hvordan gikk det?

 

Han det er snakk om som jeg liker, er ikke så veldig nøyen på alder osv.

Vel, er vel begrenset hvor kresen man kan tillate seg å være på stord..

 

Sorry, kunne ikke dy meg :p

Lenke til kommentar
men en jeg kjenner var sammen med en på 22

Med trykk på "var"? Hvordan gikk det?

 

Han det er snakk om som jeg liker, er ikke så veldig nøyen på alder osv.

Vel, er vel begrenset hvor kresen man kan tillate seg å være på stord..

 

Sorry, kunne ikke dy meg :p

 

Jeg tror det ble slutt pgr krangling, mistet følelser osv.

Lenke til kommentar
Han sier til deg at han ikke er klar for ett forhold ennå fordi du er for ung for han. Mao, han avviser deg, men vil ikke såre deg. Prøv igjen om 8 år.

 

Hvordan kan du være så sikker på det egentlig? Det kan jo hende at han ikke er klar for et nytt forhold helt enda.

Lenke til kommentar
Han kan si det fordi "klar for et forhold" i realiteten ikke er en faktor når man er forelska. Det er ikke noe som heter "ikke klar for et forhold" utenom helt spesielle omstendigheter, man er klar når man er forelska, det er egentlig det forelskelse er.

 

Ja, men det sa han første gangen, at han ikke var klar for et forhold.. og så fort får man jo ikke følelser for hverandre.

Lenke til kommentar

Vet dere hva, jeg har ikke tenkt å gi opp. Jeg har følelser for han, noe jeg sjeldent får for en gutt, og jeg har tenkt å gjøre mitt beste for å få det til å funke. Om han selv sier at det blir feil for han, eller at han ikke kan, så er det greit. Men jeg skal gjøre hva som helst for å få dette til å virke!

 

Takk for meg.

Endret av SunnivaKL
Lenke til kommentar

Hvorfor anonymt? Det blir bare helt teit =p

 

Må bare få si at jeg tenkte det slik at du ikke blir for innpåsliten. Dette er veldig forskjellig da, men noen menn i 20-årene liker ikke å få gaver og annet fra "småunger". Når resten av gjengen hans finner ut av det kan det bli litt flaut for ham. Men nå vet jeg selvsagt alt for lite om denne situasjonen, og om hva han syns om deg til å kunne si noe i det hele tatt. Jeg var kanskje litt ras i uttalelsen i går.

 

Men uansett: Masse lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...