Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Følelser for en gutt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At han sier han ikke er klar for et forhold kan være sant det, det trenger ikke bety at han avviser deg.

Iom. at han er 22, så vil jeg tro han er mindre tolerant enn gutter på din egen alder, altså at han vil nok ikke tolerere like mye fjortissfakter og useriøsiteter fra deg (sier ikke at du er slik). Om du vil ha noe seriøst med han, så må du få han til å skjønne at du er til å stole på og at du ikke er den personen som ligger med hvem som helst (hehe). Altså, ikke send nakenbilder av deg selv og fortell hvor jævlig kåt du er helt ennå. Nå snakker jeg for meg selv, men om en jente er for lett å få (i seng) så er hun ikke lenger kjærestemateriale.

 

(Overse den frekke undertonen min)

Lenke til kommentar
Har du sett... denne gutten var visst bare en drittsekk han også. Mens vi drev litt på gikk han og pulte på andre jenter, så nå skal han få angre noe kraftig!

 

Han hadde vel sagt at han ikke var klar for et forhold, så hva er problemet?

Lenke til kommentar
Har du sett... denne gutten var visst bare en drittsekk han også. Mens vi drev litt på gikk han og pulte på andre jenter, så nå skal han få angre noe kraftig!

 

Han hadde vel sagt at han ikke var klar for et forhold, så hva er problemet?

 

Det har ingenting med saken å gjør, skjønner du ikke at han er en stygg drittsekk som går og puler på andre når vi holder på?

Lenke til kommentar
Det har ingenting med saken å gjør, skjønner du ikke at han er en stygg drittsekk som går og puler på andre når vi holder på?

 

Var dere sammen?

 

Nei? Vi HOLDT PÅ. Jeg sa til han at jeg hadde følelser for han, men han sa at han ikke var klar for et forhold helt enda. Da sa jeg ok, at jeg ville vente til det føltes rett for han og. Men tydelivis sa han det bare for å pule andre jenter.

Lenke til kommentar
Nei? Vi HOLDT PÅ. Jeg sa til han at jeg hadde følelser for han, men han sa at han ikke var klar for et forhold helt enda. Da sa jeg ok, at jeg ville vente til det føltes rett for han og. Men tydelivis sa han det bare for å pule andre jenter.

 

Ja, når man sier slikt er det fordi man ikke vil binde seg til kun én person. Slik er livet.

Lenke til kommentar
Nei? Vi HOLDT PÅ. Jeg sa til han at jeg hadde følelser for han, men han sa at han ikke var klar for et forhold helt enda. Da sa jeg ok, at jeg ville vente til det føltes rett for han og. Men tydelivis sa han det bare for å pule andre jenter.

 

Ja, når man sier slikt er det fordi man ikke vil binde seg til kun én person. Slik er livet.

 

Ja, gutter driter vel i om han sårer en annen jente, så lenge han får seg noe ;)

Lenke til kommentar

Dummeste jeg har hørt! Er du helt teit eller? Når han har sagt nei til et forhold med deg, kan du ikke bli sur fordi han er sammen/har samleie med andre jenter?

Dessuten, du er 16! Finn deg en 16-17-18-åring...

 

Mener du at siden du var interessert i han, så kan ikke han ha samleie med andre?

 

"Hei. Jeg liker deg"

"Sorry, jeg er ikke ute etter et forhold. Nå som du har spurt kan jeg ikke ha sex..."

 

Du har tydeligvis mye å lære

Lenke til kommentar
Dummeste jeg har hørt! Er du helt teit eller? Når han har sagt nei til et forhold med deg, kan du ikke bli sur fordi han er sammen/har samleie med andre jenter?

Dessuten, du er 16! Finn deg en 16-17-18-åring...

 

Mener du at siden du var interessert i han, så kan ikke han ha samleie med andre?

 

"Hei. Jeg liker deg"

"Sorry, jeg er ikke ute etter et forhold. Nå som du har spurt kan jeg ikke ha sex..."

 

Du har tydeligvis mye å lære

 

Tingen er at han sa han bare holdt seg til meg, at han ikke gikk på andre jenter osv.. så da løy han jo og ;)

 

Og ja, det blir for dumt å nekte en fyr å ha sex med andre, men det handler om å vise litt respekt fra hans side.. han skjønner jo at det sårer når han holder på slik, det trodde jeg dere og skjønte?

Lenke til kommentar
Snakket med han nå nettopp.. han bare " nei jeg har ikke hatt besøk av hun, blabla" .. og " du trenger ikke gå rundt og si til alle hva vi har gjort ".. jeg har jo ikke det heller. Årh, jaja.. nå begynner jeg å bli lei x)

 

Hvorfor skal han behøve å forklare seg for deg når han har sagt at han ikke vil ha et forhold?

 

Og ja, det blir for dumt å nekte en fyr å ha sex med andre, men det handler om å vise litt respekt fra hans side.. han skjønner jo at det sårer når han holder på slik, det trodde jeg dere og skjønte?

 

Det er da ikke hans problem at du liker han?

Hvis en jente liker en gutt (men de er ikke i noe forhold fordi han ikke vil), er han da en drittsekk hvis han har samleie med andre?

 

Har du reservert han kanskje?

 

Ikke for å ødelegge tilliten din her, men jeg hadde heller ikke villet vært i et forhold med en 16åring om jeg var 22 år. Det hadde rett og slett vært pinlig...

Lenke til kommentar

Det er da lov å "holde på" med andre når man har sagt at man ikke vil ha ett forhold. Du har ikke enerett på han bare for at du sånn tilfeldigvis har følelser for han..

Klart du blir sjalu og muggen, men sånn er livet. Jeg tror at han nekter for at han har hatt besøk fordi at han ikke orker å såre deg som ei venninde, eller for at han ikke orker å ha ett sjalu og furtete kvinnfolk etter seg.

Lenke til kommentar

Jeg personlig hadde håndtert det på en annen måte enn det han gjør. Greit nok at han sa han ikke ville ha et forhold, men hvis han fortsatte å rote med TS når han visste at hun hadde følelser for han, så må han ta hensyn til det. Beste ville da være å snakke med hun om det og om de ikke bli enig om noe, så heller droppe hverandre. Faktum er at han hadde kanskje ikke følelser for hun, og de var ikke sammen, men enhver oppegående person skjønner at det han gjorde var sårende og en veldig lite fin måte å gå frem på.

 

Når det er sagt synes jeg ikke spesiellt synd på deg. Karma slaps you.

Lenke til kommentar

Nå kjenner jeg ikke hun, men en viss type mennesker pleier å tiltrekke seg en viss type mennesker.

 

Men ut i fra den oppfatningen jeg har av deg Sunniva, så er du ung i sinnet, altså at du rett og slett ter deg som en jente på 15-16 år. Og de jentene har oftere problemer med å få respekt og å bli tatt seriøst. Det svir når du er ute etter å finne en type, og du tiltrekker deg alle de typene som er ute etter et lett ligg. Det er forsåvidt ikke noe galt at du er litt umoden, det er jo bare naturlig, men jeg tror det ofte er der problemet ligger. Kanskje du er litt naiv også? Ikke noe frekt ment, men jenter flest på din alder er det.

Endret av stakan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...