Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Følelser for en gutt


Anbefalte innlegg

Er det ingen her som reagerer på at denne store kjærligheten til Sunniva (på 16), er 22 år?!

 

Du er nødt til å finne deg noen andre. En gutt på 22 år er ikke ute etter noe annet hos en 16åring enn den mjuke rompa di...

 

Nå har jeg ikke lest gjennom hele tråden her, men det er samme aldersforskjell mellom meg og min fyr, og jeg var 16 da vi ble sammen. Nå er det snart 3 år siden, og vi har overlevd et år med avstandsforhold, og er nå samboere. Hans venner har blitt noen av mine beste venner, og selv om alle er minst 5 år eldre enn meg, er jeg akseptert og inkludert på lik linje med de andre i gjengen.

 

Før jeg ble sammen med min nåværende, var jeg på mange måter en tøs. Selv om jeg sjelden gikk så langt som til samleie, var det aldri en fest uten at jeg rota med minst to stykker. Jeg hadde ved en anledning tre fuckfriends om hverandre, som alle var minst tre år eldre enn meg.

 

Når det gjelder to av de knullekompisene, endte det med bråk fordi begge hadde fått følelser for meg og ønsket å innlede seriøse forhold. De var begge 4 år eldre enn meg. Det at de fremdeles er venner med meg, tar jeg som et tydelig tegn på at ingen av dem var ute etter "én ting".

 

Men ja, det er ikke noen grunn til å stresse. Ting kommer når de kommer, og hvis TS her klager over at hun blir såret, så er det nok i stor grad hennes egen feil når hun har holdt på sånn som hun har gjort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:hmm:

22-16 = 6

..

25-19 = 6

..

 

..IDAA!! :cry:

Haha! Forhåpentligvis er man mer moden som 19-20 enn hva man var når man var 16. Vi klarer oss bra. ;)

 

Alder kan gå begge veier, egentlig. Da jeg var 17 datet jeg en på 24 veldig lenge, og jeg kan med hånda på hjertet si at jeg aldri har hatt det så bra med et menneske. Tror det har veldig mye å si på personene, og inntrykket jeg har av Sunnvia gir meg lyst til å si at hun burde leke med småguttene på sin egen alder.

Lenke til kommentar

Jeg er selv 22 og har dame på 17. Jeg lovet meg selv at jeg aldri skulle bli seriøs med en jente som var så ung, men så forandre det seg. Tok litt tid før jeg bestemte meg for å satse, nettopp pga alderen, men jeg lærte underveis at dette kunne funke, da hun ikke er en drama queen og har et annet syn på ting enn mange jenter på den alderen.

Men slik som i dette tilfellet med trådstarter kunne det aldri funket.

Lenke til kommentar
Herregud da folkens. TS stabler seg rundt i livet på sine ustøe bambiben og prøver å finne SIN vei i livet. Er det noe poeng i å være så forbanna nedlatene?

Haha, jeg greier ikke ha sympati for noen som graver sin egen grav hundre ganger på rad. Folk kan klappe hun på skuldra så mye de gidder for min del, men jeg er helt uenig.

Trenger ikke klappe på skulderen, men heller rettlede. Å drive ovenfra og ned spark er ikke annet en patetisk og lite hjelpsomt. Det er markant forskjell på å veilede og rakke ned på.

 

Edit: Var manko en "d"

Endret av brutal_mann
Lenke til kommentar
Herregud da folkens. TS stabler seg rundt i livet på sine ustøe bambiben og prøver å finne SIN vei i livet. Er det noe poeng i å være så forbanna nedlatene?

Haha, jeg greier ikke ha sympati for noen som graver sin egen grav hundre ganger på rad. Folk kan klappe hun på skuldra så mye de gidder for min del, men jeg er helt uenig.

 

Du greier vel ikke ha sympati for så mange uansett du ;)

 

Herregud da folkens. TS stabler seg rundt i livet på sine ustøe bambiben og prøver å finne SIN vei i livet. Er det noe poeng i å være så forbanna nedlatene?

Haha, jeg greier ikke ha sympati for noen som graver sin egen grav hundre ganger på rad. Folk kan klappe hun på skuldra så mye de gidder for min del, men jeg er helt uenig.

Trenger ikke klappe på skulderen, men heller rettlede. Å drive ovenfra og ned spark er ikke annet en patetisk og lite hjelpsomt. Det er markant forskjell på å veilede og rakke ned på.

 

Edit: Var manko en "d"

 

Helt sant!

Lenke til kommentar

Jeg skal si dere en ting.

 

Jeg er 16 år, ikke 30, så ikke forvent at jeg oppfører meg som en voksen person heller. Jeg er ungdom, det er nå vi lærer og forstår hva som er rett og galt, og det er ikke alle ungdommene som tør å åpne opp/spørr om hjelp, så når jeg først gjør det må dere vel skjønne at det ikke er noe gøy når jeg bare får kjeft? Ting blir jo ikke bedre da,heller tvert imot.

Lenke til kommentar
Jerg syntes det er greit at folk begynner å skrive nedlatende ting, så kanskje TS faktisk forstår hvor naiv hun egentlig er, stå på. En dag så lærer kanskje hun også.

Livet er hardt. :)

 

Jeg skal si dere en ting.

 

Jeg er 16 år, ikke 30, så ikke forvent at jeg oppfører meg som en voksen person heller. Jeg er ungdom, det er nå vi lærer og forstår hva som er rett og galt, og det er ikke alle ungdommene som tør å åpne opp/spørr om hjelp, så når jeg først gjør det må dere vel skjønne at det ikke er noe gøy når jeg bare får kjeft? Ting blir jo ikke bedre da,heller tvert imot.

Hvorfor kan du ikke heller fortsette å oppdatere dagboka di da, så slipper vi en tråd for hver gutt som er "kjip mot deg".

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0&start=280

 

Aidskake, fred ut!

Lenke til kommentar
Jerg syntes det er greit at folk begynner å skrive nedlatende ting, så kanskje TS faktisk forstår hvor naiv hun egentlig er, stå på. En dag så lærer kanskje hun også.

Ja for det har jo alltid blitt bygget stabile trygge personer av latterliggjøring.

 

Jerg syntes det er greit at folk begynner å skrive nedlatende ting, så kanskje TS faktisk forstår hvor naiv hun egentlig er, stå på. En dag så lærer kanskje hun også.

Livet er hardt. :)

 

Jeg skal si dere en ting.

 

Jeg er 16 år, ikke 30, så ikke forvent at jeg oppfører meg som en voksen person heller. Jeg er ungdom, det er nå vi lærer og forstår hva som er rett og galt, og det er ikke alle ungdommene som tør å åpne opp/spørr om hjelp, så når jeg først gjør det må dere vel skjønne at det ikke er noe gøy når jeg bare får kjeft? Ting blir jo ikke bedre da,heller tvert imot.

Hvorfor kan du ikke heller fortsette å oppdatere dagboka di da, så slipper vi en tråd for hver gutt som er "kjip mot deg".

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0&start=280

 

Aidskake, fred ut!

 

Hvem tvang deg til å lese og svare i denne og andre tråder?

Lenke til kommentar

Det funker ikke på alle personer å overøse med "stakkar deg, kom skal vi trøste". Av og til må det til med en skikkelig reality check. Den harde tonen som tidvis kommer frem her i tråden gjenspeiler frustrasjonen over TS og understreker også hvor tåpelig hun oppfattes.

Lenke til kommentar
Det funker ikke på alle personer å overøse med "stakkar deg, kom skal vi trøste". Av og til må det til med en skikkelig reality check. Den harde tonen som tidvis kommer frem her i tråden gjenspeiler frustrasjonen over TS og understreker også hvor tåpelig hun oppfattes.

Er ikke snakk om å trøste eller sy puter under armene på. En kan være brutalt ærlig UTEN å være nedlatende. Tonen i denne tråden er preget av "ÅherreGudViErMyeSmartereOgKulereEnDeg" holdninger.

 

hadde det vært sånn at man skal trøste å skryte hele tida, ville vi alle vært dumme og bortskjemte! man trenger litt peeptalk for å bli motivert, nei det er ikke hyggelig å motta kritikk! men jeg er sikker på Aids gjør det for å lære henne noe

Slikk oppfatter ikke jeg, og sikkert ikke TS heller, det. Forøvrig se mitt forrige svar i denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...