Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Jeg har lastet ned bittorrentprogrammet aBTC, men får ikke til å laste ned filer. Må jeg være connectable kanskje?

 

EDIT: Ser ut til å funke likevel, men det virker som at telefonminnet er satt som standard for hvor filene skal plasseres. Hvor får man endret dette?

Endret av Kaggen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har lastet ned bittorrentprogrammet aBTC, men får ikke til å laste ned filer. Må jeg være connectable kanskje?

 

EDIT: Ser ut til å funke likevel, men det virker som at telefonminnet er satt som standard for hvor filene skal plasseres. Hvor får man endret dette?

 

mulig dette funker: root telefonen og bruk et program som flytter over programmer/cache-til-programmene til sd kort. The unlockr guiden viser deg hvordan du rooter og husker jeg riktig er dette programmet det han tester om han har fått roottilgang med.

Lenke til kommentar

Noe pussig, men vekkerklokka på Hero-n virker ikke skikkelig... Den virker ok hvis jeg setter den til å ringe én gang, men så fort repeat-funksjonen kommer inn i bildet, gidder den aldri å vekke meg... det er ganske irriterende. Noe spesielt som må gjøres? Og kan man stille snooze-tiden til noe mindre enn 15 minutter?

Lenke til kommentar
ok, hør her. jeg kjøpte en Hero i dag,, holder på og lade den enda,, så har ikke slåt den på, men leser igjennom det som er skrevet her, og alle snakker om "root". kan noen forklare meg hva det vil si? og eventuelt hvordan det gjøres?

Det finnes faktisk et nettsted som heter google, de har svaret på mye rart... Hvis du ønsker samme info i videoformat, sjekk youtube. Bare søk på ordene "htc hero" root

Lenke til kommentar

Etter å ha kjørt nyeste rom'n til modaco nå i ca 12 timer kan jeg ikke si annet enn at jeg er superfornøyd. Raskt som jeg aldri har opplevd telefonen min og alt fungerer nydelig. Kan ha norsk om jeg vil, og den helvetes bugen med at den ikke kommer med forslag for ord med æ ø og å i stående modus er borte :D

Lenke til kommentar
Etter å ha kjørt nyeste rom'n til modaco nå i ca 12 timer kan jeg ikke si annet enn at jeg er superfornøyd. Raskt som jeg aldri har opplevd telefonen min og alt fungerer nydelig. Kan ha norsk om jeg vil, og den helvetes bugen med at den ikke kommer med forslag for ord med æ ø og å i stående modus er borte :D

 

kan du gi en link til denne rom'en?

Lenke til kommentar
Ser at de skryter av at denne er veldig rask. rask iforhold til hva? normal hero rom?

 

Ja, den er basert på en testversjon av HTC sin neste oppdatering som fikser mye av tregheten i telefonen. Jeg har selv brukt denne rom'en i ca et døgn nå, og telefonen er en helt annen. Telefonen er nå like responsiv som en iPhone overalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...