Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
uff ja. kjipt å betale for en bra tjeneste :p måtte bare teste det selv på min hero. og det jeg syns var kjempebra er at man kan laste ned playlista til mobilen så man kan høre på musikk uten å være kobla til nettet. thumbs up!

 

Yes min HTC Hero er storfornøyd :)

Jeg var egentlig ganske trøtt og i skikkelig mandags humør når jeg kom på jobb men, Spotify har ordnet opp i humøret :)

Endret av mrMKE
Lenke til kommentar

Prøvd å søke etter spotify på android market, men finner ikke noe? Er klar over at man må være Premium medlem for å bruke applikasjonen, men man burde vel finne programmet selv om man ikke er Premium kunde enda? Har ikke helt lyst til å slå til på Premium før jeg er sikker på at applikasjon vil dukke opp på market etter det.

 

Edit: Finner nemlig ikke Spotify her heller: http://www.cyrket.com/search?q=Spotify

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Er det bekreftet at oppdateringen kommer i morra?

 

Også, dersom jeg rooter telefonen, og så går tilbake til stock ROM, vil jeg fremdeles kunne laste ned de jeg har kjøpt?

 

Jeg fikk testet. Svaret er JA, akkurat som jeg trodde.

Det står "Purchased" når man blar til sine allerede kjøpte programmer.

Lenke til kommentar
Prøvd å søke etter spotify på android market, men finner ikke noe? Er klar over at man må være Premium medlem for å bruke applikasjonen, men man burde vel finne programmet selv om man ikke er Premium kunde enda? Har ikke helt lyst til å slå til på Premium før jeg er sikker på at applikasjon vil dukke opp på market etter det.

 

Edit: Finner nemlig ikke Spotify her heller: http://www.cyrket.com/search?q=Spotify

Dette var rart! Kjøper ihvertfall ikke et årsabonnement før det kommer tilbake. Funker sikkert knall likevel, tho'.

Lenke til kommentar
Nå er det jo bare noen få land som har tilgang til Spotify, USA er ikke blandt de, så Cyrket er vel ikke rette plassen å lete etter Spotify.

Spotify er tilgjengelig i Norge, Sverige, Finland, UK, Frankrike og Spania.

Spotify finnes i Android Market, ja, og jeg har lastet den ned til min HTC Magic uten problemer. Som det ble påpekt, må man ha Premium-abonnement for å kunne bruke programmet, men det setter altså ikke noe begrensning på hvem som kan laste ned programmet til sin mobil. (Den funker jo forresten til Ipod Touch også, så noen kobling mot registrert mobilnr. hos Spotify kan man vel strengt tatt ikke gjøre?)

 

Jeg vil anta at dersom noen har kjøpt sin Android-telefon i f.eks. USA eller Tyskland og ikke endret land-settinger (jeg aner forsåvidt ikke hvordan det skal gjøres eller om det faktisk finnes) så er kanskje ikke Spotify synlig i Android Market? Sikkert noen her som kan svare på det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...