Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Koble Heroen til PC'en, velge mount USB på heroen (kommer opp) og kopier som en annen USB minnepenn.

takker,, funker som bare det.. Må si jeg blir mer og mer glad i denne telefonen,, den er jo dritgenial. og så mye rart man kan bruke den til da,,,, høydemåler,, g kraft måler,, kompass,,,METALLDETEKTOR( !!!)temperaturmåler,, gps,,, helt utrolig hva denne telefonen finner på av rariteter,, KONGEMOBIL!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
denne copilot live,, laster den ned kontinuerlig data eller er kartene innstalert med programmet?

 

 

To slow.

 

 

Så den annbefales ikke hmmmm,, men si meg,, er det mye hokkus pokkus og få se alle filene som er på heroen på pc¨n , for så og finne en mp3 mappe eller video mappe og bare koble til dataen dirrekte, og bare dra filene over i mappen på telefonen?

 

 

Med "To slow" mente Turboleif at han var for sen til å svare. Han slettet sitt opprinnelige svar da jeg allerede hadde svart noenlunde det samme noen sekunder før.

Han redigerte bort sitt svar.

Lenke til kommentar

Da er Sygic til Android tilgjengelig direkte fra Sygic:

 

"Sygic Mobile Maps is always with you on your phone, wherever you are. Clever route calculation guides you straight to your destination. No hidden costs or data plans. Now available for Google Android mobile phones by electronic download only."

 

Prisen er €79.99 (NOK 690) for hele Europa.

 

www.sygic.com

Lenke til kommentar
finnes det noe som gjør at jeg får Æ,Ø og Å i tastaturet? får ikke dette helt til. og lit kjipt og bruke A og O istedenfor,,,

Hold inne A, og du får opp flere valg, inkludert Å og Æ. Og hold O for Ø.

Med den nye oppdateringen til Hero virker ordboken med Æ, Ø og Å selv om du bare skriver a og o.

 

Hei!

 

Målet mitt er å installere den nye ROM upgraden fra HTC.

Håper dere kan hjelpe meg litt med dette.

 

Jeg sitter på en MAC.

Har ikke fått installert HTC Hero Sync, hvordan får jeg gjort dette på MAC? Kan jeg få innstallert ROM upgraden uten denne?

 

Noen som har noen tips til meg?

 

MoDaCo's custom rom. Last ned fra android.modaco.com

Som nevnt så vil offisiel rom ødelegge for fremtidig rooting. Så jeg ville ikke gjort det.

Endret av Fluesoppen
Lenke til kommentar

Copilot Live synes jeg fungerer greit. Bare testet det på to turer her i Bergen, og skal teste det ut mer videre.

 

Jeg har lagt inn Chomp sms, men ett par ting her som ikke er helt som jeg ønsker. Kontaktbildene vises ikke under sms delen slik det var med den vanlige, selv for at jeg har merket av for at de skal vises. Nå har alle kontaktene mine facebookbilder, så kanskje det er feilen?

 

I tillegg så viser den vanlige sms-funksjonen som er på hero at der er uleste sms, selv om de alt er lest via chomp. Noen forslag her, eventuelt noen innstillinger som bør gjøres i dette programmet før en tar det i bruk?

Lenke til kommentar
denne copilot live,, laster den ned kontinuerlig data eller er kartene innstalert med programmet?

 

 

To slow.

 

 

Så den annbefales ikke hmmmm,, men si meg,, er det mye hokkus pokkus og få se alle filene som er på heroen på pc¨n , for så og finne en mp3 mappe eller video mappe og bare koble til dataen dirrekte, og bare dra filene over i mappen på telefonen?

 

 

Med "To slow" mente Turboleif at han var for sen til å svare. Han slettet sitt opprinnelige svar da jeg allerede hadde svart noenlunde det samme noen sekunder før.

Han redigerte bort sitt svar.

 

 

Stemmer det, redigerer igjen så ikke flere misforstår :)

Lenke til kommentar
I tillegg til det jeg lurer på ovenfor på så kunne tenkt meg ett program som gir meg fortløpende resultater, tabeller osv i fotball, både tippeligaen og engelsk fotball...

Fotmob 2009 gjør alt dette, men krever rootet tlf. for å få kjøpt det på market. Om man ikke velger en *kremt* alternativ løsning...  :innocent:

 

Fotmob 2009 kan også brukes i gratisversjon men med reklamebannere. Synes ikke disse bannerne er så veldig plagsomme egentlig.

 

Soccer Livescores er et annet alternativ, men denne er litt buggy med tanke på notifications ved scoringer.

Lenke til kommentar
I tillegg til det jeg lurer på ovenfor på så kunne tenkt meg ett program som gir meg fortløpende resultater, tabeller osv i fotball, både tippeligaen og engelsk fotball...

Fotmob 2009 gjør alt dette, men krever rootet tlf. for å få kjøpt det på market. Om man ikke velger en *kremt* alternativ løsning...  :innocent:

 

Men hvordan sier dette programmet i fra ved scoringer?

 

Aller helst kunne jeg tenkt meg en liten widget som viste de to-tre kampene jeg har valgt ut jeg vil følge.

 

Selve fotmob 2009 virker utrolig bra, men det trekker ned at jeg må ha programmet åpent for å kunne følge kampene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...