Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det mulig å få fotoboksvarsling på copilot live? Eventuelt hvordan?

 

CoPilot Live har fotoboksvarsling. Du må aktivere via Innstillinger >Sikkerh.-varsl.

Vet ikke hvor oppdatert den er for Norge.

Men du kan jo også kjøre appen "Fotobokser" i bakgrunnen. Den bruker datafil fra det norske TomTom forumet.

 

Jeg ble nå litt i tvil om det er mulig å kjøre to app som bruker GPS samtidig, om bare den som ble startet først får signaler?

I Windows er det ikke mulig uten å bruke Franson GpsGate, dette gjelder både PC og Win Mobil.

Endret av belenix
Lenke til kommentar
Er det mulig å få fotoboksvarsling på copilot live? Eventuelt hvordan?

 

CoPilot Live har fotoboksvarsling. Du må aktivere via Innstillinger >Sikkerh.-varsl.

Vet ikke hvor oppdatert den er for Norge.

Men du kan jo også kjøre appen "Fotobokser" i bakgrunnen. Den bruker datafil fra det norske TomTom forumet.

 

Jeg ble nå litt i tvil om det er mulig å kjøre to app som bruker GPS samtidig, om bare den som ble startet først får signaler?

I Windows er det ikke mulig uten å bruke Franson GpsGate, dette gjelder både PC og Win Mobil.

 

Finner ikke noe fotoboksvarsling inne på dette jeg. Lyst å si helt nøyaktig hvilken varslin jeg må krysse av på og hva jeg må krysse av for ellers for å få det på?

Lenke til kommentar

FotMob

Gir deg kampoppsett, tabell, toppscorer, RSS-nyheter og mer for alle de store ligaene; Premier League, Championship, Tippeligaen, MLS, Ligue 1, Bundesliga, Serie A, Primera Division, SPL, Champions League++. Kan sette opp notifikasjoner ved scoring for enkeltkamper, lag og hele ligaer.

Vurdering: Genialt for dem som er interessert i fotball! :)

Pris: Gratis

URL: http://www.cyrket.com/package/com.mobilefootie.fotmob

URL: http://www.mobilefootie.com

 

stats.jpg

Endret av Tigergt
Lenke til kommentar
Jeg ble nå litt i tvil om det er mulig å kjøre to app som bruker GPS samtidig, om bare den som ble startet først får signaler?

I Windows er det ikke mulig uten å bruke Franson GpsGate, dette gjelder både PC og Win Mobil.

 

I motsetning til i windows er det ingen programmer i android (og som regel ikke ellers i linux heller) som kommuniserer direkte med gpsen. Det er en daemon (gpsd brukes vanligvis i linux) som tar seg av dette, og programmene ber bare denne om tilgang til datastrømmen. Dermed skulle det være mulighet for å kjøre så mange gps-programmer du måtte ønske samtidig. På android er derimot de fleste programmer laget slik at de er helt uvirksomme når de ikke er aktive, så i praksis vil for det meste bare det programmet du for øyeblikket har oppe motta gpsdata. En del programmer er dog programmert slik at de har en bakgrunnsprosess som kan behandle data og kjøre ut notifications og lignende. Uten at jeg har testet fotoboksvarslingen regner jeg egentlig med at den er programmert på den måten, slik at den fint burde kunne kjøre i bakgrunnen og varsle med lydsignal når du nærmer deg en fotoboks :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...