Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Har vimset rundt i Android på min X10 Mini Pro en hel del nå.

 

Handcent krevde en del før jeg fikk det på stell. Men jeg får I istedet for i uansett hva jeg gjør. Jeg har gått til Application settings. Slått av Auto cap som bare skal gi stor forbokstav . Og så har jeg slått av Auto Text der jeg kan se at i blir endret til I i listen der. Men jeg får I uansett. Jeg får ikke editert/fjernet den autolisten heller. Noen andre som har det problemet?

 

Ellers så kan det se ut som jeg setter pris på følgende:

 

FileGo kan ha to "skjermer" der jeg viser en mappe og i det andre er en annen mappe. Kan dra ting over slik at moving bilder er enklere. Hvis jeg velger Exit så havner jeg tilbake til de samme to mappene neste gang. Så det er kjekt. Astro har Bookmark folders slik at det er enklere å finne tak i dem. Men Filego har muligheten for å dra ting til høyre over i en annen mappe som er kjekt. Astro har sin bildeviser som er kjekk da.

 

Ideal K-9 Mail har jeg satt opp med et par kontoer. Den kan slette på server siden på en pop3 konto. Det er bra. Men eneste problemet er at jeg kan ikke trykke på linker i mailer og få åpnet et browser vindu. Det er dumt. Det fungerer i den vanlige mailprogrammet. Skal sende dem mail å høre om dette er noe som blir fikset med tiden.

 

Here I am 2 Har sendt noen sms med google maps koordinater over hvor jeg er på akkurat på det tidspunket. Føyer seg vel inn i rekken over ting som er kjekt å ha.

 

Blir en fritids telefon dette. Det er ingen arbeidshest slik som E75'en er. Synes Android er noe fomlete i forhold til S60. Men blir vel mere vant etterhvert vil jeg tro.

 

Mvh

Endret av Marber
Lenke til kommentar

Program som viser antall sms, minutter som er ringt og datatrafikk fra mobilen ble tatt i bruk? Finnes det er program som kan det? Veit at man kan spør teleoperatøren sin om ei spånn liste, men er ikke det jeg ser etter.

 

Du kan laste ned "Call Meter NG" fra Market, det er det beste programmet synes jeg av den typen du spør om.

Lenke til kommentar

Jeg har Desire, og skal på ferie...

Har sett at det finnes en del navigasjonsprogrammer som nevnes litt rundt-omkring, men savner likevel sammenligninger og erfaringer for de mest aktuelle.

Ville så gjerne hatt et navigasjonsprogram til telefonen, og når det er 3-4 stykker som går igjen, hadde det vært så greit å treffe riktig med en gang...

 

Har sett over bla denne tråden, men finner liksom ikke noe

 

Derfor:

Er det noen der ute som har forsøkt flere og som kan anbefale noe forran noe annet ifht navigasjon?

 

Håper på svar fra noen erfar'ne - da ferieturen står like om hjørnet :)

Lenke til kommentar

bytt fra engelsk til norsk tastaturspråk?

 

Hei

 

Silly me. Ja hadde valgt svensk i Handcent som ikke løste problemet. Men systemspråket var fortsatt engelsk. Satt det til norsk og da får jeg ikke I istedet for i.

 

Har lagt inn f.eks go skal rettes til og. Men det får jeg ikke til å fungere.

 

Så det er noe fishy her. Det er ikke bare meg. Handcent kræsjet også når jeg rotet inne i den autocorrect listen.

 

Mvh

Endret av Marber
Lenke til kommentar

Har byttet ut mitt stock HTC Keyboard med HTC IME Mod.

Det ser tilnærmet identisk ut, men har et par små tweaks som gjør det fantastisk.

Den egenskapen jeg bruker mest er gestures, fantastisk enkelt å bytte ordbok fra norsk til engelsk bare ved å dra fingeren over keyboardet.

Ellers har jeg tatt bort "gjem-keyboard-knappen" til fordel for egen dedikert smiley-tast. Tastaturet kan uansett gjemmes ved hjelp av meny-knappen eller ett swipe nedover.

Endret av AndrèFronDrei
Lenke til kommentar

bytt fra engelsk til norsk tastaturspråk?

 

Hei

 

Silly me. Ja hadde valgt svensk i Handcent som ikke løste problemet. Men systemspråket var fortsatt engelsk. Satt det til norsk og da får jeg ikke I istedet for i.

 

Har lagt inn f.eks go skal rettes til og. Men det får jeg ikke til å fungere.

 

Så det er noe fishy her. Det er ikke bare meg. Handcent kræsjet også når jeg rotet inne i den autocorrect listen.

 

Mvh

 

Hm, har ikke norsk tilgjengelig i handcent. Så sliter enda med den I istedet for i på en samsung galaxy s. :/ Systemspråket på telefonen er satt til Norsk også..

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar

Når jeg er innpå sider og ser på videoer har jeg lyst å få dem lastet ned direkte til X10'en. Prøvd Dolphin men er ingen valg som kommer opp om at jeg kan laste ned til mobilen.

 

Så er det en app jeg kan laste ned fra Android Marked som lar meg laste ned videoer direkte til telefonen fra nettleser?

 

Takk

Lenke til kommentar

Vet ikke om den er nevt før, men vil anbefalle Pakkespor. Fantastisk liten app for deg som ofte har pakker på vei (f.eks fra DealExtreme :whistle: ).

 

App'n melder fra når det er en oppdatering av status på pakka di, og er veldig nøyaktig/rask. Jeg fikk melding om at pakka var hentet da jeg gikk ut fra postkontoret. Mao ca 20sek etter at jeg hadde fått pakka. Ikke noe å si på det.

 

Utvikleren er også rask til å svare på henvendelser. Meldte fra om en feil på fredag (app'en meldte om statusoppdateringer hele tiden, uten at det var noen. Kom av en feil under lagring av status). Ny versjon ble lagt ut fredag kveld, og den funker fjell!

 

Løp og last ned!

Lenke til kommentar

Når jeg er innpå sider og ser på videoer har jeg lyst å få dem lastet ned direkte til X10'en. Prøvd Dolphin men er ingen valg som kommer opp om at jeg kan laste ned til mobilen.

 

Så er det en app jeg kan laste ned fra Android Marked som lar meg laste ned videoer direkte til telefonen fra nettleser?

 

Takk

 

http://www.appbrain.com/app/com.livemixing.videobox

 

 

Det er kun for Youtube jo. Kunne tenkt en avspiller som jeg bare kunne trykket download på.

Lenke til kommentar

Noen som vet om en god kalender app som også viser uketall?

 

På forhånd takk:)

 

S2 calender widget

 

 

Noen som vet om en god kalender app som også viser uketall?

 

På forhånd takk:)

Hvis du syncer mot Google Kalender, kan du legge til "Ukenumre" under "Andre kalendere".

 

Takk for tipsene, begge deler funket bra:)

Lenke til kommentar

Program som viser antall sms, minutter som er ringt og datatrafikk fra mobilen ble tatt i bruk? Finnes det er program som kan det? Veit at man kan spør teleoperatøren sin om ei spånn liste, men er ikke det jeg ser etter.

 

Du kan laste ned "Call Meter NG" fra Market, det er det beste programmet synes jeg av den typen du spør om.

Man kan ikke se tidligere mndr med dette programmet :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...